Hoeveel tassen heb je?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anice, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb er niet veel maar die ik heb zijn behoorlijk bijzonder (en duur) Ik hou niet van gewoon zomaar een tas, ik moet er verliefd op zijn.

Ik heb 1 zomertas, 1 elk seizoen behalve zomertas, 1 zwarte grote guess, brunotti verzorgingstas

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    2. Een zwarte en een bruine.
    Zwart past bijna overal bij, tenzij ik in bruin/beige tinten ga en verder niks zwarts aan heb. Dan uiteraard ook bruine schoenen.

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    pff schaam schaam:)
    wat hebben jullie allemaal weinig tassen. Toevallig voordat de kleine er was alles uitgemest en er heel wat weggegooid, maar heb nu nog 1.5 vuiliniszak vol met tassen en dan nog wat verdwaalde! ik koop wel de laatste tijd niet veel meer heb voor mijn verjaardag een dure gehad en daar wil ik voorlopig mee doen. Maar voordat dochterlief er was ging er veel geld op aan tasjes hihi hoezo verslaafd.

4. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Hier 1 tas, waar alle belangrijke spullen in zitten...

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik had er een stuk of 8... mijn dierbaartjes. Een héle gave nette laktas, heel donker bordeauxrood. De welbekende van de Invito, waar een tijd geleden iedereen haast mee liep en nog een paar van de Dolcis. Ze lagen op zolder, ik wissel graag af en verheugde me al weer op de winter, dan kon ik die laktas weer gebruiken.
    Helaas vond mijn kat ze niet zo mooi (of juist wel, maar das dan een rare manier van uiten) en heeft ze allemaal onder geplast. Niet dat ie stuk voor stuk de tassen bij langs is gegaan, ik had ze allemaal bij elkaar liggen, in elkaar enzo.
    Ik moet dus mijn verzameling weer opnieuw opbouwen, maar eerst rouwen om mijn mooie tassen die ik heb weg moeten gooien...

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

in mijn broekzak of jaszak.

ik neem alleen sleutels mee en me portemonai. als ik meer mee moet nemen gaat mijn rugzak mee.als ik een belangrijke afspraak heb of de grens over dan gaat mijn tas met papieren uit de kast.

7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier een echte tassen-verslaafde! Ik kan geen tassen winkel voorbij lopen, zonder er een kijkje te nemen.
    Heb momenteel ongeveer 8 tassen in gebruik (de ene tas wat meer dan de andere). Ik heb een wasmand vol liggen met tassen die ik wil gaan verkopen op mp, want het liep de spuigaten een beetje uit en ik heb er gewoon geen ruimte meer voor.
    Ik heb in totaal rond de 65 tassen gehad.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    uh, 1 die ik pas gekocht heb en altijd gebruik. stuk of 5 gekregen van een vriendin met een tassenshopverslaving
    nog een paar oudere tassen die nog wel bruikbaar zijn...
    ik moet zeggen, veel te veel hahahaha

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb 1 witte handtas en ergends ook nog 1 zwarte.
    Verder heb ik een zilvergrijze Hello Kitty luiertas die ik tevens gebruik als handtas dus die gebruik ik nog het meest :D.

10. liebrando

liebrando Niet meer actief

een paar jaar geleden had ik altijd een berg tassen, maar nu tegenwoordig maar 1. Waar ik heel lang mee doe. Als ie dan overleden is komt er een nieuwe. Soms krijg ik een tas van me zusje dan heb ik er dus 2, maar meestal dus 1tje maar......Ik zie op de markt wel altijd hele leuke tassen die ik wel zou willen hebben, maar k koop ze niet. Voor het geld kan ik ook weer wat anders kopen....

11. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik denk een tas of 8-10, heb er pas 10 naar de kringloop gedaan.

Ben gek op tassen, maar koop er niet meer dan 2 per jaar en nooit voor de volle mep. Wacht netjes tot de uitverkoop ;)

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb - denk ik - wel 30 tassen maar ik gebruik er meestal maar een stuk of 3

- witte zomer tas (een kleine en een grote)
    - Burberry tas
    - Paul Smith tas
    - werk tas
    - pukkel voor naar de stad (soort ouwe schooltas)

Volgende aanschaf: Tom Ford tas.. moooooooooooooooooi!

Deel Deze Pagina