Hoi! Ik ben zwanger van de tweede en morgen uitgerekend. Nu zijn bij mijn eerste bevalling de vliezen eerst gebroken en pas later de weeen op gang gekomen. Volgens de gynaecoloog heb je bij iedere zwangerschap 10% kans dat de vliezen als eerste breken. Ik ben wel heel benieuwd hoe het bij jullie zit. Als je bij de eerste begonnen bent met de vliezen hoe ging het dan met de tweede en andersom? Ik ben wel heel nieuwsgierig!
Mijn vliezen zijn bij beide zwangerschappen gebroken, alleen heb ik het bij de 2e niet gemerkt (heel diep ingedaald en ik lag op bed) Veel succes!
Bij mij zijn bij nummer 3 als eerste mijn vliezen spontaan gebroken. Bij nummer 5 heb ik als eerste weeën gekregen en moesten ze de vliezen breken. De andere 3 bevallingen waren inleidingen. dus zijn als eerste mijn vliezen gebroken. maar ja dat was niet spontaan hihi. Heel veel succes
Bij mijn eerste waren mijn vliezen smorgens gebroken. Savonds kreeg ik weeën. Bij de 2de begon het met weeën en zijn ze later door de vk gebroken. Ben benieuwd hoe dat bij deze zal gaan..
Hier begon het bij de eerste met weeën, de vk heeft uiteindelijk de vliezen gebroken en bij de tweede begon het met gebroken vliezen.
Mijn eerste 2 bevallingen begonnen beide met gebroken vliezen, en geen weeën (2x inleiding met infuus). Deze bevalling begint tot nu toe nog helemaal niet.... Vandaag wordt ik gestript..
Mijn eerste bevalling begon met het breken van de vliezen met 36+3 en met mijn 2de bevalling ben ik ingeleid (de eerste trouwens ook, want ik kreeg toen geen weeen). Ik heb dus voor optie 2 gekozen!