hoeveel testen hebben jullie gedaan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annabel26, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ow ja, gefeliciteerd!! :D

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb bij deze zwangerschap al 5 kv testen gedaan en 1 cb plus testje. Puur om het feit omdat ik ze toch nog had liggen en die streepjes zo leuk vondt :p! Heb er nu nog 3 dus die ga ik ook nog gebruiken.. Maarehh, gefeliciteerd :D!

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijk?
    Ehhmm (schaam schaam) 3 digitaal cb, 1 digitaal cb met zw indicator, 2 extra gevoelig sensitest en een stuk of 8 2v5 kv.
    Ik kwam er dan ook al bij 3 weken achter, dus vond het erg leuk om die streepjes steeds donkerder te zien worden.
    Oh ja, en 1 van MvM!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij Thirza heel wat testen gedaan, voordat ik bij 19 dagen overtijd eindelijk een positieve test had, (erg licht, maar hij was positief :)). Toen niet meer getest.
    Ook nu gewoon 1 test. Positief is positief hoor. Bij heeeeeeel erg lichte streepjes heb je nog wel eens een kleine kans op een valse test, maar als ie binnen de afleestijd duidelijk verschijnt ben je echt echt wel zwanger.
    Die twijfels ga je niet wegnemen met meer testen, volgens mij. Het eerste trimester is gewoon een rare tijd: er groeit blijkbaar iets binnen in je, waar je verder nog weinig van merkt. Ik vond het toen tot aan de echo echt nog heel abstract en pas daarna werd het reeler...

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij de eerste zwangerschap heb ik er 2 gedaan omdat ik het niet kon geloven, bij de tweede ook 2 omdat ik die digitale van clear leu ook wilde proberen en bij de derde maar 1. Die was meteen zo duidelijk en ik had al een voorgevoel.

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    3 testen, en die van mvm :)

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    De eerste ronde 2 testen gedaan, maar achteraf te vroeg. De tweede ronde 1 test gedaan, die was positief, en een paar dagen later nog een digitale voor de lol. Daarna niet meer, positief is positief!

8. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik heb er drie gedaan. Op 1 dag na NOD de eerste (KV 2voor5) , die was meteen knalpositief. *shock*. Meteen diezelfde avond met vriendlief naar de drogist voor een digitale clearblue met indicator. Die heb ik de ochtend erop gedaan, en die gaf al binnen 1 minuut "zwanger" en nog een minuut later "2 tot 3 weken".:D Ik had nog een KV testje over, dus die heb ik een paar dagen later nog gedaan. Nog steeds knal gelukkig.
    Nu al drie weken geen test meer gedaan. Ik wil graag nog een testje doen om te zien of ie er nog steeds van af knalt, maar durf neit zo goed. Volgens mij, als het toch fout is gegaan omdat kleintje niet goed groeit, zou de test nog steeds positief moeten zijn. Dus ik wacht maar af tot de 1e echo... hellup, dat duurt nog lang!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    stuk of zes, om te kijken of die donkerder werdt ;)

10. Metire

Metire Niet meer actief

Mijn eerste test was superduidelijk, maar toch heb ik daarna nog een goedkope test gehaald om 'zeker' te zijn, daarna nog een cb test om te zien hoeveel weken ik was (wat trouwens precies klopte) en daarna nog een goedkope voor de lol ;) haha

Achteraf zonde van het geld maar wel heel leuk:D

11. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    heb er wel veel gedaan,stuk of 5, om het zeker te wetem en omdat ik ze nog in huis had.
    toen ze op waren, mijzelf toegesproken geen nieuwe meer te kopen!

12. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    1tje hoor, die was duidelijk genoeg

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Bij de eerste en tweede zwangerschap 1 test. En bij deze 6 tests geloof ik. Dit om te kijken of ze goed donkerder werden ivm vorige zwangerschap (MA).

14. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik heb zelf 2 keer getest. De 2e keer 5 dagen na de 1e omdat ik een digitale wilde doen en omdat een vriendin het steeds had over een vals positieve test en dat het beter was om later nog een keer te testen.

En dan is er nog een 3e test gedaan door moeders voor moeders :D

15. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    1 test gedaan.. omdat ik zooo misselijk was.. ik wist toen eigenlijk al genoeg.. maar toch test gehaald en twee dikke strepen!

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oke hier testziek.... vond het zo leuk om te doen! Denk dat ik er 15 heb gedaan haha
    Was onregelmatig en achteraf toen ik heel licht positief teste was ik pas 3,5 week!

17. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik heb er vier gedaan :) Kon het steeds maar niet geloven! :p

18. Mamalieff

Mamalieff Lid

27 jun 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    İk met 3 weken zwangerschap spoed naar het ziekenhuis door een hele nare wond aan mn tepel wat op een hele mysterieuze manier verdween toen ik te horen kreeg dat ik zwanger was ;)

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    4! 1 negatief (wist niet wanneer nod was, eerste ronde namelijk). daarna 3D positief haha. Was na 1 test ook wel duidelijk overigens, maar kon het niet geloven.

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Heb er in totaal ongeveer 6 gedaan..
    3 van het kruidvat, leuk om de streepjes duidelijker zien te worden
    Een digitale van Clearblue waar zwanger op kwam te staan.
    Vervolgens 1 met indicator die 2-3 weken aangaf.
    2 dagen later weer die met inidcator bleef op 2-3 weken staan.. ik in de stress:(
    Toen een kleine week later nogmaals die met indicator en toen stond er 3+..

Zijn er dus 7.;) Nu soms nog wat testdrang maar doe het niet!!!

Deel Deze Pagina