Ik heb bij deze zwangerschap al 5 kv testen gedaan en 1 cb plus testje. Puur om het feit omdat ik ze toch nog had liggen en die streepjes zo leuk vondt ! Heb er nu nog 3 dus die ga ik ook nog gebruiken.. Maarehh, gefeliciteerd !
Eerlijk? Ehhmm (schaam schaam) 3 digitaal cb, 1 digitaal cb met zw indicator, 2 extra gevoelig sensitest en een stuk of 8 2v5 kv. Ik kwam er dan ook al bij 3 weken achter, dus vond het erg leuk om die streepjes steeds donkerder te zien worden. Oh ja, en 1 van MvM!
Bij Thirza heel wat testen gedaan, voordat ik bij 19 dagen overtijd eindelijk een positieve test had, (erg licht, maar hij was positief ). Toen niet meer getest. Ook nu gewoon 1 test. Positief is positief hoor. Bij heeeeeeel erg lichte streepjes heb je nog wel eens een kleine kans op een valse test, maar als ie binnen de afleestijd duidelijk verschijnt ben je echt echt wel zwanger. Die twijfels ga je niet wegnemen met meer testen, volgens mij. Het eerste trimester is gewoon een rare tijd: er groeit blijkbaar iets binnen in je, waar je verder nog weinig van merkt. Ik vond het toen tot aan de echo echt nog heel abstract en pas daarna werd het reeler...
Bij de eerste zwangerschap heb ik er 2 gedaan omdat ik het niet kon geloven, bij de tweede ook 2 omdat ik die digitale van clear leu ook wilde proberen en bij de derde maar 1. Die was meteen zo duidelijk en ik had al een voorgevoel.
De eerste ronde 2 testen gedaan, maar achteraf te vroeg. De tweede ronde 1 test gedaan, die was positief, en een paar dagen later nog een digitale voor de lol. Daarna niet meer, positief is positief!
Ik heb er drie gedaan. Op 1 dag na NOD de eerste (KV 2voor5) , die was meteen knalpositief. *shock*. Meteen diezelfde avond met vriendlief naar de drogist voor een digitale clearblue met indicator. Die heb ik de ochtend erop gedaan, en die gaf al binnen 1 minuut "zwanger" en nog een minuut later "2 tot 3 weken". Ik had nog een KV testje over, dus die heb ik een paar dagen later nog gedaan. Nog steeds knal gelukkig. Nu al drie weken geen test meer gedaan. Ik wil graag nog een testje doen om te zien of ie er nog steeds van af knalt, maar durf neit zo goed. Volgens mij, als het toch fout is gegaan omdat kleintje niet goed groeit, zou de test nog steeds positief moeten zijn. Dus ik wacht maar af tot de 1e echo... hellup, dat duurt nog lang!
Mijn eerste test was superduidelijk, maar toch heb ik daarna nog een goedkope test gehaald om 'zeker' te zijn, daarna nog een cb test om te zien hoeveel weken ik was (wat trouwens precies klopte) en daarna nog een goedkope voor de lol haha Achteraf zonde van het geld maar wel heel leuk
heb er wel veel gedaan,stuk of 5, om het zeker te wetem en omdat ik ze nog in huis had. toen ze op waren, mijzelf toegesproken geen nieuwe meer te kopen!
Bij de eerste en tweede zwangerschap 1 test. En bij deze 6 tests geloof ik. Dit om te kijken of ze goed donkerder werden ivm vorige zwangerschap (MA).
Ik heb zelf 2 keer getest. De 2e keer 5 dagen na de 1e omdat ik een digitale wilde doen en omdat een vriendin het steeds had over een vals positieve test en dat het beter was om later nog een keer te testen. En dan is er nog een 3e test gedaan door moeders voor moeders
1 test gedaan.. omdat ik zooo misselijk was.. ik wist toen eigenlijk al genoeg.. maar toch test gehaald en twee dikke strepen!
Oke hier testziek.... vond het zo leuk om te doen! Denk dat ik er 15 heb gedaan haha Was onregelmatig en achteraf toen ik heel licht positief teste was ik pas 3,5 week!
İk met 3 weken zwangerschap spoed naar het ziekenhuis door een hele nare wond aan mn tepel wat op een hele mysterieuze manier verdween toen ik te horen kreeg dat ik zwanger was
4! 1 negatief (wist niet wanneer nod was, eerste ronde namelijk). daarna 3D positief haha. Was na 1 test ook wel duidelijk overigens, maar kon het niet geloven.
Heb er in totaal ongeveer 6 gedaan.. 3 van het kruidvat, leuk om de streepjes duidelijker zien te worden Een digitale van Clearblue waar zwanger op kwam te staan. Vervolgens 1 met indicator die 2-3 weken aangaf. 2 dagen later weer die met inidcator bleef op 2-3 weken staan.. ik in de stress Toen een kleine week later nogmaals die met indicator en toen stond er 3+.. Zijn er dus 7. Nu soms nog wat testdrang maar doe het niet!!!