Hallo, Vandaag heb ik negatief getest (4 dagen over tijd) en nog niet ongi. Op een ander forum zei men toen dat ik over 3 dagen weer moet testen als iik dan nog niet ongi ben. Zwangere dames vertelden mij dat ze eerst ook 2 of 3 negatieve testen hadden..... Ik weet het zo net nog niet. Mijn vraag aan jullie (de zwangere dames): Hoeveel testen heb je gedaan tijdens de ronde waarin je zwanger raakte en hoeveel dagen over tijd was je toen en natuurlijk: waren ze allemaal positief? Alvast bedankt Bianca Ps: misschien staat het wel ergens op het forum, maar ik kon het niet vinden
hoi hoi Ik heb twee dagen voor m'n nod getest: negatief. Daarna 1 dag na mijn nod en meteen een mooie streep. Twee uur daarna weer getest (we konden het niet geloven) en de dag erna: en weer een positieve test. In mijn vorige cyclus was ik ook 5 dagen overtijd, maar werd toen alsnog ongi. Ik hoop voor jou dat het een positieve test is! Groetjes Marie
Hoi, ik was de vorige keer 9 dagen over tijd en testte twee keer negatief, op mijn 2e en 5e dag over tijd. na een negatieve test wordt idd aangeraden drie dagen te wachten omdat in die tijd je hcg verdubbelt. ik had trouwens aan de verloskundigen gevraagd hoe het zat, en toen kreeg ik als antwoord dat ik mogelijk te vroeg had getest, dat was voor mijn tweede negatieve test. dus misschien kan het nog wel, dat je zwanger bent! groetjes marieke
1 dag voor mijn nod positief met twee testen een dag na mijn nod negatief. maarre ben toch echt zwanger
Met 4 dagen na NOD negatief en na 8 dagen pas positief bij vorige zwangerschap. Nu vandaag weer negatief getest. Paar dagen wachten nog maar dan..
Alvast bedankt voor alle antwoorden. Dit is interresant. Ik ging er altijd van uit dat wanneer je overtijd bent en je een negatieve test hebt, dat je dan niet zwanger bent. Is ook logisch, maar hier zie ik toch ook dat het anders kan. Graag nog meer voorbeelden. Leuk meiden!
ik heb dag na NOD getest en die gaf positief aan en ook die van het ziekenhuis was op dezelfde dag positief
Ik heb voor mn NOD 3 posi testen gehad, en een dag na mn NOD was ie negatief.... toch fout gegaan dus....
het zat hem waarschijnlijk in het merk. predictor gaf negatief aan, het schijnt ook dat predictor pas later positief test.
Ik testte op mijn nod negatief met een digitale van Clear blue. Toen heb ik 4 dagen later getest met gewone en eigen merk van de etos. Op deze 2 zag ik binnen een seconde dat ik zwanger was.
ik was 2 dagen overtijd. en de eerste test die ik deed was gelijk positief. voor de zekerheid heb ik er nog 1 gedaan, omdat ik t niet kon geloven en die was ook positief.
Ik had twee dagen voor me ongi een positieve test!En daarna werd hij elke dag duidelijker(tja kon het niet laten haha)
Mijn 1e test gedaan,toen ik 1 dag overtijd was, die was negatief, toen 9 dagen later nog keer gedaan, die was positief, paar uur later nog maar 1 gedaan die was ook positief en toen volgende ochtend naar de HA gegaan en die was ook positief!
Op mijn nod een posi test, de dag daarna een posi test, en die dag daarna een posi cb digitale test. Geen negatieve testen en ook geen vage (gelukkig)