Hoeveel testen (pos/neg)?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bianca84, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Hallo,

Vandaag heb ik negatief getest (4 dagen over tijd) en nog niet ongi. Op een ander forum zei men toen dat ik over 3 dagen weer moet testen als iik dan nog niet ongi ben. Zwangere dames vertelden mij dat ze eerst ook 2 of 3 negatieve testen hadden.....
    Ik weet het zo net nog niet.

Mijn vraag aan jullie (de zwangere dames):
    Hoeveel testen heb je gedaan tijdens de ronde waarin je zwanger raakte en hoeveel dagen over tijd was je toen en natuurlijk: waren ze allemaal positief?

Alvast bedankt
    Bianca
    Ps: misschien staat het wel ergens op het forum, maar ik kon het niet vinden

2. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    hoi hoi

Ik heb twee dagen voor m'n nod getest: negatief.
    Daarna 1 dag na mijn nod en meteen een mooie streep. Twee uur daarna weer getest (we konden het niet geloven) en de dag erna: en weer een positieve test. In mijn vorige cyclus was ik ook 5 dagen overtijd, maar werd toen alsnog ongi.
    Ik hoop voor jou dat het een positieve test is!

Groetjes Marie

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi,

ik was de vorige keer 9 dagen over tijd en testte twee keer negatief, op mijn 2e en 5e dag over tijd. na een negatieve test wordt idd aangeraden drie dagen te wachten omdat in die tijd je hcg verdubbelt.

ik had trouwens aan de verloskundigen gevraagd hoe het zat, en toen kreeg ik als antwoord dat ik mogelijk te vroeg had getest, dat was voor mijn tweede negatieve test. dus misschien kan het nog wel, dat je zwanger bent!

groetjes marieke

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb op de dag van nod getest posi

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

1 dag voor mijn nod positief met twee testen een dag na mijn nod negatief. maarre ben toch echt zwanger ;)

6. stella1

stella1 Lid

9 dec 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    Met 4 dagen na NOD negatief en na 8 dagen pas positief bij vorige zwangerschap. Nu vandaag weer negatief getest. Paar dagen wachten nog maar dan..

7. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hallo

met 2 dagen overtijd negatief en met 12 dagen overtijd positief van een tweeling

xx jessey

8. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Alvast bedankt voor alle antwoorden. Dit is interresant. Ik ging er altijd van uit dat wanneer je overtijd bent en je een negatieve test hebt, dat je dan niet zwanger bent. Is ook logisch, maar hier zie ik toch ook dat het anders kan.
    Graag nog meer voorbeelden.
    Leuk meiden!

9. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    de dag dat ik ongesteld moest worden was mijn test positief

10. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    ik heb dag na NOD getest en die gaf positief aan en ook die van het ziekenhuis was op dezelfde dag positief

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit is wel heel apart :D

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb voor mn NOD 3 posi testen gehad, en een dag na mn NOD was ie negatief.... toch fout gegaan dus....

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dus als je een paar dagen na je NOD had getest en daarvoor niet, had je het nooit geweten?

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

het zat hem waarschijnlijk in het merk. predictor gaf negatief aan, het schijnt ook dat predictor pas later positief test.

15. Niet meer actief

Ik testte op mijn nod negatief met een digitale van Clear blue.
    Toen heb ik 4 dagen later getest met gewone en eigen merk van de etos.

Op deze 2 zag ik binnen een seconde dat ik zwanger was.

16. joey26

joey26 Actief lid

15 feb 2007
    143
    0
    0
    ik was 2 dagen overtijd. en de eerste test die ik deed was gelijk positief. voor de zekerheid heb ik er nog 1 gedaan, omdat ik t niet kon geloven en die was ook positief.

17. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Ik had twee dagen voor me ongi een positieve test!En daarna werd hij elke dag duidelijker(tja kon het niet laten haha)

18. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Mijn 1e test gedaan,toen ik 1 dag overtijd was, die was negatief, toen 9 dagen later nog keer gedaan, die was positief, paar uur later nog maar 1 gedaan die was ook positief en toen volgende ochtend naar de HA gegaan en die was ook positief!

19. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    ik heb een test gedaan een dag geleden en diej gaf negatief nu maar weer een paar dagen wachten..

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Op mijn nod een posi test, de dag daarna een posi test, en die dag daarna een posi cb digitale test.
    Geen negatieve testen en ook geen vage (gelukkig)

Deel Deze Pagina