voel me zo onzeker,maar alles zal wel ok zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marjetje, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjetje

Marjetje Lid

28 feb 2007
    25
    0
    0
    waarom zit er daar zoveel tijd tussen,tussen die gyn-bezoekjes...
    ik loop al de hele tijd met een onzeker gevoel rond,ben 17 weken zwanger en mijn laatste bezoek was aan 12 weken,pas volgende week mag ik terug gaan naar gyn,maar intussen loop ik al een week of 2 rond met de vraag of er meschien in die tijd niets misgelopen is,mijn buikje is verre van zo dik als ik vergelijk met anderen(mijn man zegt wel dat hij al goed verdikt is maar ik zie dat zo niet van mezelf). ik hoop dat we gauw volgende week zijn want de hele tijd met die gedachte rondlopen is niet echt genieten é! zijn er nog die zo onzeker zijn terwijl toch alles in orde is? heb wel nog symptomen,pijnlijke borsten en maag,veel moe...niet goed slapen... :rolleyes:

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

bij ons zit er tot 25 weken 4 weken tussen elke afspraak. en vanaf nu moet ik om de 3 weken
    en op een gegeven moment om de twee weken.

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ach meid, dat is heel normaal als je al die twijfels hebt. Als je het echt niet vertrouwd, kun je altijd je VK bellen he. Dan kan ze je geruststellen of evt. een eerdere afspraak maken.

Ik maakte me ook zorgen, maar als je dan weer voor controle bent geweest is het weer 1 of 2 weken goed en dan beginnen de zorgen weer.... Terwijl er dus achteraf niks aan de hand is.

Wees dus gerust en geduldig!

Groetjes Miep

Deel Deze Pagina