goedemiddag dames, Omdat ik vandaag naar de tandarts moest voor een operatie heb ik gisteravond voor de zekerheid een test gedaan i.v.m met al die troep die ze in je lichaam spuiten met een operatie.Tot mijn grote verbazing verscheen er licht een blauw streepje.Vanmorgen er nog maar eens twee testen tegen aan gegooit en bij allebei verscheen dat streepje heel licht weer. Ik ben 5 dagen voor mijn NOD dag.Wat moet ik nou met die uitslagen? Ik weet het even niet meer wie weet er raad? groetjes ziezo
als de test positief is ben je zwanger, het is wel voor je nod getest dus de kans is groot dat je nog gewoon ongesteld wordt. maar als we van het positieve uitgaan en de zwangerschap dus goed gaat zou ik de tandarts afbellen en vertellen dat je net weet dat je zwanger bent. ze geven je waarschijnlijk verdoving en van mijn verloskundige moest ik grote ingrepen waarbij een verdoving nodig is uitstellen tot na de bevalling. gefeliciteerd, en ik teste ook 4 dagen voor nod licht positief en ben nu bijna op de 11 wk.
Heey, Alvast een voorzichtige proficiat.... Maare ik ben tandartsassistente en je kan gewoon verdoving bij de tandarts krijgen als je zwanger bent. Is absoluut niet schadelijk voor het kindje. Alleen foto´s kun je inderdaad niet laten maken. Succes ermee x leeuwinnetje