Verpakking niet meer in huis, wie helpt?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Farfallina, Dec 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Farfallina

Dec 20, 2007
    86
    1
    0
    Recensent kinderboeken en stay-at-home mum
    Den Haag
    Lieve allemaal,

Wel een beetje dom, maar ik heb net een test van CB gedaan en weet niet of het de ovu of de zwangerschapstest was (dat laatste was de bedoeling). Heb de testen al zo lang in huis en verpakking al lang weggegooid. Het is een eenvoudige, vrij platte test met een staafje die je in de urine moet houden. Er kwamen twee streepjes op het scherm, waarvan het rechterstreepje vager was. Op het plastic waarin de test zat stond Clearblue in het blauw, ik meen me te herinneren dat er ook testen zijn waarin CB in het roze staat geschreven of ben ik in de war?

Thanks voor reactie en anders morgen of straks even naar de drogist!

2. nyn81

nyn81 Actief lid

May 27, 2008
    214
    0
    0
    Haha :) , sorry Farfallina, maar ik moest even lachen om je berichtje.
    Ik zal je uit de onzekerheid helpen:
    De test met blauwe driehoekjes/verpakking is zw-test en met roze is de ovutest
    Groetjes en veel succes!

3. nyn81

nyn81 Actief lid

May 27, 2008
    214
    0
    0
    Ohhhh... ik lees nu je berichtje pas goed, sorry! Dacht dat je over digitest had.
    Analoog weet ik niet, maar denk hetzelfde.
    Maar... je hebt al getest, dus een heel voorzichtige felicitatie van mijn kant!

Groetjes,
    Nynke

4. Farfallina

Dec 20, 2007
    86
    1
    0
    Recensent kinderboeken en stay-at-home mum
    Den Haag
    Hi Nynke,

Thanks voor snelle reactie, het wordt nu toch wel spannend... Was vorig jaar rond deze tijd even zwanger en kreeg met Kerst een mk, dus zou wel bijzonder zijn als ik weer zwanger was. Misschien toch maar die digitale test kopen!

Groeten, Fiona

5. nyn81

nyn81 Actief lid

May 27, 2008
    214
    0
    0
    Oohhhhh, ik hoop het zo voor je! Heb zelf ook een mk gehad en weet hoe graag je dan weer zwanger wilt zijn. Ik duim voor je!

Groetjes,
    Nynke

PS het is wel helemaal geweldig om 'zwanger' te zien in het venstertje van de digitest! Maar... ikzelf zie steeds 'niet zwanger' is dan steeds wel een domper, maar geeft wel duidelijkheid. Je kunt niet meer wanhopen of er nou wel of geen lijntje te zien is.

Nogmaals succes!

Share This Page