Omdat ik zo vaak mensen hier zie doortesten en doortesten en doortesten, en ik zelf na de knaller vorige week (de 2e test) er wel weer klaar mee ben, vraag ik me af; hoeveel testjes heb jij deze zwangerschap gedaan?
Ik hou even in het midden hoeveel, maar zeker meer dan 10. Wilde ze zien oplopen en was daarna benieuwd of ze idd zouden aflopen door de grote hoeveelheid HCG. Heb er verder geen waarde aan gehecht of oplopende testen wat zeiden over de zwangerschap zelf. Heb een MA gehad en had toen ook echte knallers!
Ik zelf 3 bij deze zwangerschap, een kv 2 voor 5 pakje en een clearblue Digital. Toen was ik wel overtuigd Oja, en MvM heeft nog een test gedaan, maar die heb ik niet meegeteld hier.
4 inclusief de moeders voor moeders test De eerste alleen... Geloofde we niet (had er nog maar 1 van kv2v5) en heb er toen nog 2v5 kruidvat gehaald.
Na 4 dagen overtijd heb ik een CB test gedaan en die was negatief! Heb na een week de 2 voor 5 euro van het KV gehaald en daar teste ik positief mee en de volgende dag heb ik de laatste test ook maar gedaan.
Ik heb er 3 gedaan, 2 van kruidvat maar die waren niet erg duidelijk en mijn man geloofde het niet. Dus toen heb ik nog een cb digitaal gedaan.
2! Eerst een 2v5, waarvan ik er nog eentje had liggen.. Die knalde direct! Maar omdat ik een onregelmatige cyclus had, had ik geen idee hoe ver ik ook maar ongeveer zou zijn. Ben toen letterlijk naar de Etos geracet en heb even een Clearblue gehaald! Verder niet meer getest, het was voor mij duidelijk zo. Zag er het nut niet van in om nog door te testen! Maar dat had ik echt wel gedaan als het maar een licht lijntje was geweest, die nog moet oplopen..
Volgens mij heb ik er 8 gedaan.. Dit was omdat ik niet wilde geloven dat ik zwanger was. Had immers na het knappen van het condoom de volgende dag gelijk een MAP gehaald.. Na die 8 testen geloofde ik her uiteindelijk wel
Ik heb er twee gedaan. De eerste knalde direct en was voor mij voldoende maar mijn man wilde graag dat ik er nog 1 deed voor de zekerheid :')
1 dag na nod 2 verschillende met dezelfde urine , paar dagen later nog een en nog een digitale met weekcalculator die ik kreeg van een vriendinnetje . 4 in totaal en ik heb na week 5 niet meer getest
7 dipsticks, 3 cb digi, 4 kv 2v5, 2 z&k midstream en 1 van mvm Op 16 dpo de eerste test gedaan, toen die positief was gelijk nog 3 andere gedaan. En daarna doorgetest tot 6 weken Niet zozeer uit onzekerheid, maar vond het zoo leuk om eindelijk 2 strepen te zien!
Ik 1, maar die was heel duidelijk positief en ik wist dat ik al 8 weken zwanger was (kon niet anders) en had 3 dagen later al de eerste echo dus 1 test was ook genoeg
6! Maar dat was omdat ons een paar maanden daarvoor gezegd was door het ZH dat we voorlopig niet hoefden te rekenen op een zwangerschap, kon het niet echt geloven. Maar wel een paar dagen, niet na 2 weken opnieuw ofzo. Liefs,