Hoeveel tests heb jij gedaan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emily27, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel zwangerschapstests?

1. geen

2. 1

3. 2

4. 3

5. 4

6. 5

7. Tussen de 5 en de 10

8. Meer dan 10

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    4. Kv 4 dagen voor nod, kv 3 dagen voor nod en CB 2 dagen voor nod en toen denk ik 1.5 week later ofzo nog 1x een Action, omdat ik helemaal niks voelde en bang was dat ik niet meer zwanger was haha.

2. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Ik 5 omdat ik het echt niet kon geloven en begrijpen ik zat aan de pil maar niet correct ingenomen. Nu bijna 20 weken en ben zo blij met dit wonder:)

3. KimK

KimK Niet meer actief

Bij de eerste 1. Een digitale cb, gaf 2-3 weken zwanger aan, dus klaar.

Bij mijn dochter 2. Ik wist eigenlijk 100% dat ik zwanger was maar dat was test 1, een kruidvat-test niet met me eens :D. Dag erna digitale cb-test en die gaf meteen zwanger aan. Dus klaar. Als de eerste kruidvat-test positief was had ik ook niet verder getest.

4. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    twee was voldoende :D

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

2. Etos test, en daarna nog een digitale omdat ik wilde weten hoe lang ik dan ongeveer zwanger was (had geen cyclus gehad na het stoppen met ac)
    Ohja en de MvM hebben nog een test gedaan. Maar die heb ik niet meegeteld.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Onverwacht snel zwanger en vroeg getest omdat ik me zwanger voelde maar eigenlijk niet heel goed wist wanneer mijn NOD zou zijn. Als ik helemaal terugreken zat ik 11 DPO. Licht maar duidelijk, wat spannend! Daarom dus door getest en ook een beetje doorgeslagen :)

Ik heb mijn mijn dochters ook wel meerdere testjes gedaan, maar pas op NOD en dan een weekje later ofzo.

Ik zou het niet aanraden om maar door te testen, ik ben er veel onzekerder door dan in mijn vorige zwangerschappen.

Bij 1 van de kv testen, uit hetzelfde doosje notabene, had ik een even donkere streep als de dag ervoor. Nog een testje gedaan met 1 plasje later (niet gedronken tussendoor), veel donkerder. Dus het is deels een beetje een illusie om die opbouw zo te zoeken in die streepjes, testen onderling willen ook wel verschillen, zelfs van hetzelfde merk. En de kv2v5 testen zijn heel anders (veel trager) dan toen ik ze in '11 gebruikte, dat hielp al helemaal niet :$

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Uhm genoeg hihih had er veel op voorraad en die ook opgebruikt.

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik had na de eerste test bloedverlies dus toen heb ik na 2 dagen en na 4 dagen nog een keer getest. En toen een week later nog een keer, gewoon omdat het leuk was om een ultra mega knaller te hebben ;)

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Nu stuk of 8.. Dit omdat test maar niet donkerder werd, bij eerste kindje 2 x

10. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Gewoon 1. Ik zie niet in waarom ik er meer zou doen...

11. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    deze zwangerschap maar 1. En 2 weken later heeft de moeders voor moeders mevrouw er nog 1 gedaan.... Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er een stuk of 3 gedaan :D

12. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Niet 1 :D

13. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    2 , 1 was van kruidvat een gewone plusteken,en de tweede was digitaal ,de digitale speciaal voor mijn zus ,want zij was zo nieuwsgierig hoever ik was .ik was vrij nuchter ,drong nog niet goed door.en zou nog niet getest hebben moest manlief niet blijven zagen ,je bent zwanger doe test .was dan al twee maanden ver.en erg misselijk ,dacht dat mijn maag was (heb slecht maag).ik was zeer rustig mijn zus stond te huilen van vreugde ,echt een schatje die zus van mij.

14. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    1 maar, die was meteen duidelijk

15. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    2 kv2v5 en 1 clearblue :) inderdaad omdat de kv nou eenmaal per 2 zit :p

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.252
    10.930
    113
    beide keren twee simpele testen op hetzelfde plasje, omdat ik beide keren de eerste toch wat vaag vond :D

Daarna, positief is positief, en klaar.

Ik vind het altijd wat wonderlijk dat mensen de testen bewaren - getsiederrie ze zitten vol met je pis! Ik doe ze in een apart zakje en gooi ze gelijk weg.

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    3 testen :D

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Als het nou poep was :p, maar met een beetje pies kan ik nou echt geen moeite hebben. Maar als ik uitgestaard ben op de knaller van afgelopen zaterdag (2 dagen overtijd toen en nog totaal in shock van de zwangerschap) dan gaat 'ie hier ook weg.

19. Chrissiej

Chrissiej Actief lid

9 mei 2012
    128
    0
    0
    1 test gedaan die knalde dus cb erbij gedaan, daarna 1 van mvm en de laatste cb gedaan om de 3+ te kunnen zien

20. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik ben nu ruim 9 dagen overtijd en heb begin van de week getest, en vandaag weer.. Dus tot nu toe 2... Als ik volgende week nog geen menstruatie heb ga ik voor een derde keer testen..
    Misschien overdreven veel, maar je weet maar nooit..

Deel Deze Pagina