4. Kv 4 dagen voor nod, kv 3 dagen voor nod en CB 2 dagen voor nod en toen denk ik 1.5 week later ofzo nog 1x een Action, omdat ik helemaal niks voelde en bang was dat ik niet meer zwanger was haha.
Ik 5 omdat ik het echt niet kon geloven en begrijpen ik zat aan de pil maar niet correct ingenomen. Nu bijna 20 weken en ben zo blij met dit wonder
Bij de eerste 1. Een digitale cb, gaf 2-3 weken zwanger aan, dus klaar. Bij mijn dochter 2. Ik wist eigenlijk 100% dat ik zwanger was maar dat was test 1, een kruidvat-test niet met me eens . Dag erna digitale cb-test en die gaf meteen zwanger aan. Dus klaar. Als de eerste kruidvat-test positief was had ik ook niet verder getest.
2. Etos test, en daarna nog een digitale omdat ik wilde weten hoe lang ik dan ongeveer zwanger was (had geen cyclus gehad na het stoppen met ac) Ohja en de MvM hebben nog een test gedaan. Maar die heb ik niet meegeteld.
Onverwacht snel zwanger en vroeg getest omdat ik me zwanger voelde maar eigenlijk niet heel goed wist wanneer mijn NOD zou zijn. Als ik helemaal terugreken zat ik 11 DPO. Licht maar duidelijk, wat spannend! Daarom dus door getest en ook een beetje doorgeslagen Ik heb mijn mijn dochters ook wel meerdere testjes gedaan, maar pas op NOD en dan een weekje later ofzo. Ik zou het niet aanraden om maar door te testen, ik ben er veel onzekerder door dan in mijn vorige zwangerschappen. Bij 1 van de kv testen, uit hetzelfde doosje notabene, had ik een even donkere streep als de dag ervoor. Nog een testje gedaan met 1 plasje later (niet gedronken tussendoor), veel donkerder. Dus het is deels een beetje een illusie om die opbouw zo te zoeken in die streepjes, testen onderling willen ook wel verschillen, zelfs van hetzelfde merk. En de kv2v5 testen zijn heel anders (veel trager) dan toen ik ze in '11 gebruikte, dat hielp al helemaal niet
Ik had na de eerste test bloedverlies dus toen heb ik na 2 dagen en na 4 dagen nog een keer getest. En toen een week later nog een keer, gewoon omdat het leuk was om een ultra mega knaller te hebben
deze zwangerschap maar 1. En 2 weken later heeft de moeders voor moeders mevrouw er nog 1 gedaan.... Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er een stuk of 3 gedaan
2 , 1 was van kruidvat een gewone plusteken,en de tweede was digitaal ,de digitale speciaal voor mijn zus ,want zij was zo nieuwsgierig hoever ik was .ik was vrij nuchter ,drong nog niet goed door.en zou nog niet getest hebben moest manlief niet blijven zagen ,je bent zwanger doe test .was dan al twee maanden ver.en erg misselijk ,dacht dat mijn maag was (heb slecht maag).ik was zeer rustig mijn zus stond te huilen van vreugde ,echt een schatje die zus van mij.
beide keren twee simpele testen op hetzelfde plasje, omdat ik beide keren de eerste toch wat vaag vond Daarna, positief is positief, en klaar. Ik vind het altijd wat wonderlijk dat mensen de testen bewaren - getsiederrie ze zitten vol met je pis! Ik doe ze in een apart zakje en gooi ze gelijk weg.
Als het nou poep was , maar met een beetje pies kan ik nou echt geen moeite hebben. Maar als ik uitgestaard ben op de knaller van afgelopen zaterdag (2 dagen overtijd toen en nog totaal in shock van de zwangerschap) dan gaat 'ie hier ook weg.
1 test gedaan die knalde dus cb erbij gedaan, daarna 1 van mvm en de laatste cb gedaan om de 3+ te kunnen zien
Ik ben nu ruim 9 dagen overtijd en heb begin van de week getest, en vandaag weer.. Dus tot nu toe 2... Als ik volgende week nog geen menstruatie heb ga ik voor een derde keer testen.. Misschien overdreven veel, maar je weet maar nooit..