Ik drink sinds ik zwanger ben van de tweede alleen nog 's ochtends een kopje koffie (voorheen was ik echt koffieverslaafd!), ik heb er verder gewoon echt geen zin meer in. Soms drink ik overdag ook nog een kop thee met Milan, maar met dit warme weer komt 't daar ook niet vaak van.
Ik drink net zoveel koffie en thee als voor mijn zwangerschap. En dat is 's ochtends rond de klok van 10 1 bakje koffie, 's middags rond 4-en soms een bakje koffie en 's avonds rond de klok van half 9 nog een bakje koffie. Thee drink ik nagenoeg niet. Heel soms.
Ik ben bewust minder koffie gaan drinken nu ik weet dat ik zwanger ben. Voorheen 5 bakjes per dag. Nu 1 kop koffie en 1 of 2 bakjes zwarte thee. Verder kruidenthee en ander drinken. Ik drink geen cola of energie drankjes.
drink max 3 kopjes koffie met caffeine. en caffeine vrije koffie wel 5 kopjes. maar drink al in geen 3 weken meer dagelijks koffie ivm warmte en omdat ik met verlof ben.
Ik drink nog teveel koffie. 's ochtends 2 bakkies en 's avonds 2 als er niks is. En als ik bij een vriendin ga kletsenbetsen komen er nog 3 bij. Toch maar snel afbouwen... Tot nu toe smaken de bakkies ook veel te lekker, weet niet of daar nog verandering in komt...
ik ben ook een koffie junk echt, als ik het ruik wordt ik echt helemaal blij en ook koffie van het station in zo een beker meestal de capuchino lekker in de trein
Thuis nooit koffie, met de warmte ook geen thee. Op mijn werk (3 dagen) drink ik 1 dubbele cappuccino uit de automaat en 2 tot 4 flinke mokken kruidenthee. Soms een flesje cola zero (zit minder caffeine in dan in gewoon of light), thuis soms cola zonder caffeine.