Hier stond ik altijd op met koffie, en 's avonds tijdens het tv kijken nog een kop koffie en dronk ik best veel frisdrank. Nu tijdens deze zwangerschap smaakt koffie mij totaal niet meer en drink ik alleen cola buiten de deur bij anderen. Nu komen we in deze tijd ook weinig bij andere mensen, dus cola drink ik ook amper meer. Drink nu voornamelijk water, thee (maar met dat warme weer eigenlijk ook niet echt meer) en melk. Zo nu en dan een glaasje sinas of ijsthee. Echt grappig want bij de eerste zwangerschap hield ik juist van koffie en cola en moest ik echt opletten dat ik niet teveel dronk. Toen kreeg ik juist water niet weg vond dat zo vies smaken.
3 koppen koffie. 2 glazen thee 1 glas fris 1 glas zuivel. Goeie mix dacht ik zo. Maar kan niet nog meer minderen met de koffie... lukt me gewoon niet
Probeer 1 a 2 koffie (cappuccino) per dag max. Niet altijd makkelijk hihi. Verder nooit cola en thee alleen op het werk 1 kleine mok. (Theezakje in beetje water en dat weggooien en dan thee zetten. Heb gelezen dat er dan minder in zit)
Dit! Cola en koffie ! Nu zwanger van een jongen en koffie is niet echt lekker meer. Ik drink het om geen hoofdpijn te krijgen. Ik was ook een enorme junk! Nu drink ik water met citroen, sap en Sprite.
Ik dronk altijd redelijk wat frisdrank maar de zwangerschappen hebben mn smaak blijvend beïnvloed. Tegenwoordig koffie (2) en water. Soms thee.
1 cappucino 2 bekers Halfvolle melk Suikervrije ranja 1 grote mok thee Soms een glas sinaasappelsap En in het weekend een glas of 4 caffeine vrije cola.
In het begin van mijn zwangerschap kon ik geen water, thee of koffie meer verdragen. Lastig! Ik heb toen best wel veel fruitsap gedronken, niet zo gezond... Gelukkig gaat dit sinds het 2e trimester alweer beter. Nu drink ik zo'n 3 kopjes thee per dag (zwart, groen en kruidenthee), 2 deca koffies en verder water. In het weekend een icetea, daar kan ik dan enorm van genieten
Ik drink 2.5 ltr water en verder enkel cappuchino in ochtend soms decaf soms gewoon. Thee/frisdrank tellen niet met hoeveelheid water die je moet drinken: dat is namelijk 30 ml per lichaamskilo en daarbij nog voor elk glas zwarte thee/koffie/fris nog eens glas water. tegen maagzuur helpen gebakken zonnebloempitten kan je in Poolse winkel kopen. Ik had ook vreselijk last van altijd
Ik drink meestal 1, zelden 2 koffie per dag, 2 tot 3 groene thee, 2 x halfvolle melk en voor de rest 1,5 - 2 liter water. En heel af en toe 1 cola of een Radler 0,0%.
Ik hou me meestal aan max 2 koffie per dag. Soms doe ik 1 koffie en 2 cola, of 3 cola en 1 thee oid. Ik let er wel op, maar ben niet heel strikt