Veel te veel Lees voornamelijk mee, enkele keer reageren. En kom ook alleen nog maar in het algemene deel. De rest al meer dan een jaar helemaal niet meer.
Wat is teveel? En wat laat je ervoor? Ik ga maar eens slapen, anders blijf ik hangen en morgen weer een drukke werkdag.
Ik ben inmiddels meubilair geworden. Maar ik zit niet echt op andere forums en ik speel ook geen spelletjes op mijn mobiel.
In de ochtend wanneer mijn zoontje en ik hebben ontbeten en hij aan het spelen is. Vaak kijk ik even en soms reageer ik. Als ik in de middag klaar ben met werken en hij ligt op bed en in de avond kijk ik soms ook nog. Zit er nooit lang achter elkaar op, tenzij ik met iemand aan het praten ben ofzo of een discussie volg.
Heeeeel wisselend. Gisteren geloof ik maar 5 minuten, vanochtend een kwartiertje en nu voor het slapen (wat niet lukt, ben nog niet moe) kan ik makkelijk 1 uur wegtikken. Ik merk dat ik minder (eigenlijk nauwelijks nog) of Facebook zit.
Ik lees wel vaak op het forum Meerdere keren per dag. Kijk alleen in de lounge, nieuwe berichten en dingen die ik volg. Post weinig
Ik ben hier de afgelopen paar maanden écht heel veel geweest. Maar ik verwacht dat dat anders is wanneer ik straks uit de ziektewet ben.
Ehhh ik heb nog geen boek uitgelezen de afgelopen 4 dagen... en dat betekend dat ik mijn rust tijd vul met zp of dat ik niet genoeg rust... dat laatste heb ik vandaag te weinig gedaan .. maar de afgelopen dagen heb ik meer dan genoeg gerust
Paar keer per dag een rondje fb, mail en zp. Al is facebook helaas niet meer zo leuk. Ik open de app wel.. als een soort van gehersenspoelde schaap.. maar vind er eigenlijk weinig meer aan. Zp is leuker en kan hier dan altijd wel een tijdje rondkijken. Als ik heel actief ben in topics, kom ik wat vaker langs om te kijken of er reacties zijn. Vaak ook als ik eigenlijk moet gaan slapen, zoals nu. En dan zomaar een half uur langer blijf zitten... omdat je dan weer topics tegenkom waar je persee op moet reageren
Wel heel grappig , want ik vroeg mijzelf vanavond hetzelfde af Zelf kom ik pas sinds een paar dagen weer op ZP, maar ik merk al dat ik net als voorheen constant van alles op de hoogte wil blijven. Kwartiertje in de ochtend, tijdens mijn pauzes, in de avond denk ook nog wel ruim een uur.
Zo herkenbaar. Ik ben nu toevallig wakker geworden maar gisteren avond heb ik vroeg mijn telefoon weg gelegt zodat ik niet op zp kan kijken en dan slaap ik ook op tijd. Zit ik eenmaal hier in een discussie of volg ik een onderwerp val ik veel moeilijker in slaap.
Te vaak en te veel en soms tijden niet of heel erg weinig. En ik hou dat lekker zo. Als het kan waarom niet? Ik leg mijn tel weg als ik met de kinderen of mijn vriend ben. Als ik tussendoor dus tijd heb kijk ik graag hier. Vele malen liever dan op fb. Die wil ik toch eens wissen, maar die stap lijkt te groot...
Goedemorgen Volgens mij is fb ook echt minder in trek bij mensen. Zelf doe ik er ook niet veel meer mee. Zat gister te denken aan de MSN tijd dit was ook geniaal. Zullen ze weer iets nieuws bedenken?