Hoeveel tijd en geld zit er in de verzorging van jouw kind?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ThunderAngel, Feb 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee, 2 vonden we wel genoeg :) Tegen die tijd halen we wel een nieuwe . Niet te strak vastbinden he, en niet vergeten los te maken als de luier weer aan is :) .

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    :oops: ik vond t al zo rustig vandaag..... :grin:

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hihi, zo herkenbaar... het huishouden doe ik ook altijd als mijn meisje slaapt, overdag spendeer ik bijna al m'n tijd aan haar. Heerlijk vind ik het! En als ze slaapt en het huis is weer netjes dan baal ik ook, soms krijg ik dan echt kriebels en zou ik haar uit haar bedje willen halen om heerlijk te kroelen :)

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Toen Ana-Lucia nog zo kleintjes was verschoonde ik haar ook wel zoveel, bij elke voeding, en als ze tussendoor poepte, ook nog eens, en met een bv kindje kun je wel erg veel poepluiers hebben :)

Ik vind niet dat je hier wordt afgezeken, maar goed. Als jij dat vindt, dan zeik jij ook andere moeders af... ik put mijn kind niet uit door er de hele dag mee bezig te zijn, als ze moe is, mag ze ook slapen MAAR omdat mijn meisje al heel wat ouder is dan jou kindje, heeft ze veel minder slaap nodig. Mijn meisje krijgt dus ook genoeg liefde, eten EN rust en dat van die groei kan ik niet betwisten, ze is nu 72cm en weegt 9700 gram en dat allemaal op mama's slagroom :D

Als je bv geeft, als wat tel je dat dan mee? Voeden of heerlijk knuffelen? Want voor mij is het het allebei...

Ik reken trouwens niet uit hoeveel tijd en geld ik aan haar spendeer... gewoon zoveel als nodig is en dat is voldoende toch :)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@kirby: omdat ik er ook nog niet helemaal uit ben of bv nou knuffelen of voeden is... ben ik nog steeds niet helemaal gestopt :)
    terwijl de bv inmiddels dankzij een stom foutje niet echt voldoende meer is.. dus er bijna altijd nog een flesje achteraan komt.

@aandacht..
    gister zat ik even met mijn nieuwe mobiel te spelen
    en manlief zei "wat is nou belangrijker.. je mobiel of anne?"
    waarna ik 5 minuten later er nog maar even op terugkwam.. dat ann 24/7 belangrijker is
    maar dat ik toch echt af en toe 5 minuten mn aandacht wil kunnen verzetten naar iets anders..

normaal gebeurd dat enkel als ze op bed ligt.. en hij zat er gewoon naast.. dus wat mij betreft was het eventjes zijn beurt :)

nahja.. gelukkig snapte hij dat wel :)
    (dat is weleens anders geweest.. )

Share This Page