Ik heb vrijdag enorme ruzie gehad met mijn partner, dit liep zo erg uit de hand dat ik op een moment helemaal flipte.. Veel stress dus.. we hebben het die zelfde avond wel opgelost en hebben goed met elkaar gepraat dat dit niet meer mag gebeuren voor onze uk.. Ik vroeg me af is dit heel erg geweest voor Uk? Maak me soms zo druk..
Nee hoor als je niet elke dag stress hebt kan het geen kwaad. Heb je wel elke dag stress zou ik daar wat aan gaan doen.
Stress lijkt me niet fijn voor je kindje in de buik.....dus denk beide iets meer aan je kind hoor....je bent nu zwanger en krijgt een kindje samen. Dan zou je niet zo'n ruzie moeten maken lijkt mij.
ach alsjeblieft zeg! wat een BS. Alsof je als je zwanger bent niet meer "zo" ruzie mag maken. ik snap best dat stres niet goed is maar van het hebben van ruzie kan echt geen kwaad. Dan zal ons kind al helemaal niet "gezond" zijn aangezien mijn hormonen hier dagelijks opspelen.. en ja dan krijg je ruzie
Tja ik weet natuurlijk niet wat bij jou normaal is thuis....maar hier wordt er niet geflipt Ts ik snap best dat je eens ruzie hebt.....hebben wij ook hoor. Maar flippen is natuurlijk niet goed. Maar daar waren jullie zelf ook al achtergekomen gelukkig.
Dank voor je opbeurende woorden Klopt helemaal.. en natuurlijk denken wij aan ons kindje! Die is het aller belangrijkste! Zou ook willen dat ik vrijdag over kon doen, maar helaas
Wil het net zeggen, poeh, die hormonen, ik flip zeker wekelijks flink. Gelukkig trek ik ook snel weer bij, dus het stressmoment is maar kort. Zal vast geen kwaad kunnen. Té is natuurlijk niet goed, maar een keer uit je plaat gaan, zal je baby niet meteen schade toebrengen hoor.
Oh je wilde alleen opbeurende woorden? Mag toch best mijn mening erbij geven? Ik vind het nu niet echt goed om zo'n ruzie te hebben als je in verwachting bent. En dan zijn wij niet heilig hoor.....we hebben zeker wel eens ruzie. Hoort ook in een gezonde relatie. Maar je schrijft zelf dat het eigenlijk te ver was gegaan toch? Dus dat vonden jullie dan toch ook...... Nogmaals....stress is niet goed voor een kindje in de buik. Dat ben je toch wel met me eens?
Jezus wat zoetsappig weer. Nou als wij hier ruzie hebben en ik heb last van me hormonen flip ik ook. Kom op zeg woon je in utopia ofzo
zoo nou hier word ook wel eens flink geflipt hoor.pff kleintje doet het prima dus meid geen zorgen kan gebeuren
Ja ik bekijk het natuurlijk vanuit mijn eigen situatie en nee hier wordt niet geflipt. Gelukkig.... Dat hormonen soms erg kunnen zijn snap ik....ben zelf ook al een paar keer zwanger geweest........
Maar je maakt toch niet de keuze van hey nu gaan we is even goed ruzie maken? Vooral langdurige stress is slecht voor je kindje, af en toe ruzie krijgt je kindje niks van hoor.
Je wil mij soms niet mee maken nu ik zwanger ben... Van de week hadden mijn partner en ik 2 dagen lang ruzie!! Eigenlijk gewoon om niks. Ik ben helemaal uit mn dak gegaan op een gegeven moment. En zo ken ik mezelf echt niet,weet zeker dat de hormonen de schuldige zijn haha. Ik kreeg harde buiken en buikpijn dus ik daardoor weer helemaal in paniek... Maar alles is goed met de kleine in mijn buik. Die merkt er niet veel van,die zit veilig in de buik en dobbert lekker rond. Zou me daar niet druk om maken. Mijn partner en ik hebben natuurlijk de ruzie wel heel goed uitgesproken en afgesproken dat als er een irritatie is we dit gewoon vertellen tegen elkaar om ruzie te voorkomen want als je het inhoudt barst die bom een keer en dan is het hek van de dam en voelt niemand zich happy. EN mocht er toch een ruzietje opborrelen gaat een van ons even een stuk wandelen,alleen of met onze honden. Zo kan de frustratie bij beide weer zakken en bij thuiskomst is het even uitpraten en is het weer goed. Godzijdank komen ruzie's hier heel zelden voor! Maar je reageert nu ook een stuk feller door de gierende hormonen en het is even een weg zoeken hoe daar goed mee om te gaan. En nu geen ruzie meer maken he samen
Ik zeg ook nergens dat het kindje gelijk schade ondervindt van een ruzie....maar fijn lijkt het me niet voor het kindje
voor jouw is het misschien gelukkig, maar voor mij is dat in mijn relatie gelukkig dat ik dat kan en mijn man net zo, en voor is het normaal. hetzelfde is dat het na 5 min vaak weer goed is en er niks aan de hand is.
Fijn te lezen dat ik gelukkig niet de enige ben!! Denk dat het komt door de hormonen normaal kan ik ook boos worden maar dit... Gelukkig ben ik wat gerustgesteld
wat is flippen? als mijn man en ik ruzie hebben dan hebben we allebei de mond niet op de verkeerde plek zitten maar houden de handen thuis.