Hoi Ladies, Ik zit in mijn derde ronde..en afgaand op mijn laatste cyclus duur zal mijn NOD pas 21 maart zijn!! jeetje wat duurt dit lang. Ik ben nu bijn twee weken aan temperaturen en zat eraan te denken om ovulatietesten te doen. Kan iemand al iets zien aan mijn tempkaartje??
Met tempen zie je het resultaat altijd pas achteraf.... nu is er nog niks aan te zien. Ik vind het zelf ideaal om ovutesten te doen en te tempen. Met ovutesten kijk je of je je LH-piek hebt en met tempen kijk je of je ei daadwerkelijk is gesprongen en wanneer. Als je temp met minimaal 0,2(5) graad is gestegen heb je je ei gehad. Fertilityfriend plaatst dan ook na een aantal dagen een kruis in je tempkaartje. Heel veel succes.
Oh echt waar!! Dankje,.. Ik heb gister ovulatietesten gekocht, dus hoop ze vandaag binnen te hebben! Dan ga ik weekend testen Ik vind dit echt leuk om te doen, ik focus me dan minder op zwanger worden Succes!!!
Kan zijn dat je dan al je ei hebt gehad... met een normale cyclus van gemiddeld 28 tot 30 dagen kun je het beste al vanaf cyclusdag 10 of 11 beginnen te testen. Als je ze dus vandaag krijgt, dan zou ik ook vandaag beginnen met testen. Let wel: 2 uur van tevoren niet drinken en elke dag om en nabij dezelfde tijd (tussen 10.00 en 20.00 uur en niet met ochtendurine) testen. Er mag wel een keertje een uur inzitten, maar niet te vaak. Op die manier kun je bijna niet langs je piek heen testen. Ikzelf heb de ovulatietesten dipsticks van www.zwangerenkids.nl , goedkoop en betrouwbaar
Oh meid! Bedankt voor de tip..ik ga ze anders vandaag bij etos halen als ik ze nog niet binnen heb .. Je moet tóch ook blijven testen tot hij positief is ?