Hoeveel tijd spenderen jullie op zwangerschapspagina per dag

Discussie in 'De lounge' gestart door Martin27, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

De laatste tijd behoorlijk veel eigenlijk, met name vooral in de avond en in het weekend. Dan verveel ik me te pletter, tja ik ben dan ook vrijgezel. Als ik een relatie had dan zit ik meestal bijna niet meer achter de computer, dan ga je eerder genieten van elkaar hehehee :p Dan zijn andere dingen leuker dan op forums kieken.

2. tulip

tulip Niet meer actief

sowieso als humpie op bed ligt, en s avonds heb ik de laptop altijd aan staan omdat ik dan aan het scrappen ben en dan staat hij ook open.

3. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ik ben ook best vaak hier, lees wel meer dan dat ik een reactie plaats

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

We hebben hier altijd de hele dag de laptop aanstaan en soms staat zelfs ook de hele dag zp aan.... Ik ben bijna altijd online, terwijl ik ook wel andere dingen aan het doen ben.... Maar ben wel echt ontzettend verslaafd aan deze site en ben hier denk ik niet meer weg te slaan...

Mijn man vind het niet erg dat ik zo vaak hier op zit. Hij heeft meer een televisie verslaving en ik een laptop (zp) verslaving.
    Hij vraagt me ook weleens een bepaalde vraag te stellen hier. Dus hij vind het ook wel handig. :D

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

2-4 uur per dag..:)

Als Esmee op bed ligt en soms eventjes tussendoor.. Het is ook zoooooo gezellig hier!:D

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Sowieso elke dag ff checken in mn vaste topics.
    En op een vrije dag in de ochtend ff een uurtje (soms iets meer :)), s avonds na het eten haast niet meer, dan heeft mannetje de laptop in beheer ;)
    Het is te leuk hier!!!!

7. Chai

Chai Niet meer actief

Soms een paar daagjes niet en dan weer heel veel. Ben sowieso nooit alleen met ZP bezig dan. Vaak doe ik ook andere dingen tussendoor, werk, muziek luisteren, chat, etc..

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk zo een 2 a 3 uur per dag.
    Mijn man vind het niet erg.
    Sowiezo werkt hij wisseldiensten dus hij is vaak niet thuis.
    Verder hou ik niet van tv kijken dus heeft hij altijd de beschikking over de afstandsbediening als hij er wel is ;)

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik kijk wel regelmatig op zp, maar heb eigenlijk nooit een tijd bijgehouden. want ondertussen ben ik ook bezig met chatten op msn, en hyves en mails kijken en beantwoorden! En soms zijn er momenten dan heb ik alles weg geklikt, en dan kijk ik even later weer op zp om te kijken of er nieuwe reacties zijn e.d. Maar zoals er hier al meerdere zeggen, het is hier gewoon veelste gezellig! :D

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik zit er veeeel te veel op.

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier ook veeeel te veel. Nou zit ik ook 100% in de ziektewet en mijn vriend is gameverslaafd :p Dus hij vind het ook helemaaaal niet erg.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoeveel ik hier te vinden ben.... de laptop staat de hele dag aan, dus online ben ik waarschijnlijk wel heel de dag :). Maar ik kijk er ook echt op als ik aan het kolven ben, dat is ongeveer 4 keer een kwartier per dag. Dan 's avonds vaak ook nog een tijdje. Dus ik denk gemiddeld 2,5 uur per dag. Niet omdat ik het nou echt verslavend vind, maar ik vind het erg ontspannend en meestal leuker dan tv kijken.

13. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Als hij het zat is, dan zegt hij het maar!
    Beter hier zeiken en zeuren dan tegen hem aan :)
    Maar nee, last niet! Gelukkig maar...

14. Martin27

Martin27 Lid

25 jan 2010
    12
    0
    0
    Hmm, ik had toch wel verwacht dat sommige fikse ruzies er aan over hielden maar volgens mij hebben jullie het allemaal aardig goed in balans!!!

15. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik kan dagen hier de hele dag "rondhangen" en soms een week niet. Het verschilt heel erg per week en aan mijn activiteiten die ik heb..

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Breng toch aardig wat tijd door hier, ja...
    Het was nog meer toen ik met een ander groepje meiden in een vast topic zat, toen kon ik zo uren op het forum hangen.
    Kijk nu ook wel iedere dag rond en kan dat erg lang volhouden, maar ben altijd meer een lezer dan een reageerder.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

in uren weet ik het zo niet, maar zoals je aan mijn berichten kan zien wel aardig.
    Mijn man zit vaak ook achter de laptop. ik hoor hem nooit klagen haha! En mijn dochter ook niet want die ligt 9 van de 10 keer op bed

18. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Bij mij staat de laptop ook de hele dag wel aan en spiek ik af en toe eventjes tussen de bedrijven door.
    Maar als je het zou optellen bijelkaar kom ik denk toch wel op zo'n 1,5 uur.
    Mijn vriend heeft hier geen last van verder.

19. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    een halfuurtje per dag.
    maar soms ook dagen niet.

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Ik zit er zowat van de middag tot de avond op forums enzo maar dat komt omdat ik nu in het ziekenhuis ligt. Thuis kwam ik toch zeker iedere dag een uurtje of 2 op ZP maar dat zal minderen als de ukkies er zullen zijn.

Deel Deze Pagina