Ik ga een jurk laten maken in Thailand.Mijn vader woont daar dus die gaat met mijn maten en een foto van wat ik wil naar een kleermaker. Nu heeft hij een lijstje doorgestuurd waar ik de maten op moet zetten van me.Ik heb mezelf nog nooit opgemeten voor zoiets en ken niemand die ook kan naaien zodat ik het kan vragen. Nu staat er wel bij wat ik moet opmeten maar op zijn engels en met mijn huis-tuin-en keuken engels weet ik niet precies van waar tot waar ik moet meten Top coat length Measure from shoulder seam to bottom* Bust Measure Largest part keep tape a little higherat the back* Waist Measure natural waist line* High Shoulders Measure back at end of shoulders* Sleeves Measure from shoulder seam to waist and bendthe arm* Front Length Measure from shoulder seam to front waist Back Length Measure from centre shoulder to back waist* Shoulder to Bust Measure from shoulders seam to bust line* Bust Width Measure the width of bust from one nippleto another* Somige dingen weet ik wel maar als je bv je rug moet meten tot waar meet je dan? Wie kan me hierbij helpen?
heb je geen oud maar goed passend jurkje? misschien kan je dat opsturen en kunnen ze die maten opnemen? ik ben in bovenstaande niet zo'n ster...sorry