Ik ben nu een dag voor Merijn zijn 2e verjaardag uitgerekend. Dus er zal 2 jaar tussen beide jochies zitten!
Ik wilde ook altijd graag de kindjes zo dicht mogelijk na elkaar (als het zou kunnen natuurlijk). En wat bleek? Slechts 1 minuut verschil! Tweeling ! Dichter bij elkaar was gewoon niet mogelijk en ik moet ook zeggen dat ik daar erg blij mee ben. Als ik gewoon zwanger was geweest van 1 kindje had ik ook z.s.m. een tweede gewild, maar dat was in ons geval dus niet meer aan de orde. Nu zwanger van ons derde kindje en tegen de tijd dat hij/zij komt zijn de jongens alweer 2 jaar en 9 maanden, maar moet ook zeggen dat ik aan die 2 m'n handen vol had en er absoluut niet snel een derde bij wilde. Geloof dat ik dan gek was geworden, hi hi. Nu kunnen de jongens toch al veel meer zelf en dat scheelt (denk ik) aanzienlijk. Groetjes Manou.
Mijn zoon is 6 jaar en word april 7 jaar , dus vrij groot leeftijds verschil. We hadden wel de wens voor een 2e altijd maar het liep wat anders doordat onze zoon een vorm van autisme heeft. Het was ook niet meteen duidelijk dat hij zo was omdat hij dus wel een normaal IQ heeft , pas toen hij 4 was kreeg hij zijn diagnose en vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats , ik dacht altijd wat doe ik toch fout? hoe heeft een ander dat toch, een 2e zal ik vast niet aan kunnen. We hebben zelfs getwijfeld of we dat nou wel zouden doen toen ik dus vorig jaar spontaan zwanger was geworden...helaas liep dat fout af. Maar de wens was er nog wel! Nu deze keer zijn we bewust zwanger geworden.
Ewout was 7 maanden toen ik opnieuw zwanger werd, van ons 2e wonder Dus er zit zometeen 16 maanden tussen
ik wou ook graag mijn kindjes niet te ver uit elkaar maar ja soms heb je het niet te vertellen he? dus mijn oudste is 13 dan komt de jongste van 6 en strakjes de kleintjes...
Bij mij zit tussen sanne (4) en Lotte (1) 2 jaar en 5 mnd. De nieuwe baby is uitgerekend 2 jaar en 5 mnd. na Lotte. Toch wel grappig...
Ik moet er eigenlijk nog niet aan denken om alweer zwanger te worden.. Brrr Voor ELiza zou het wel leuk zijn misschien maar ik ben er zelf nog helemaal niet klaar voor. Gister zei ik voor de gek tegen mijn man; zullen we er nog eens voor gaan? Moest je hem horen.. als ik hem zo mag begrijpen komt er nooit een 2e. Tja heb dan ook een zware (depressieve) zwangerschap gehad, een heftige bevalling (waar hij getuige van was) en de periode daarna, wat ik van de zwangerschap over gehouden heb, was ook een hel. We hebben dan wel een heel lief kindje, huilt eigenlijk nooit, is heel tevreden en makkelijk. Wat dat betreft kon je wel 10 hebben We moeten eerst die vervelende periode afsluiten en dat hebben we tot nu toe nog niet gedaan.
tussen mijn oudste en de volgende zit 21 maand tussen haar en mijn zoon zit 10 jaar en tussen mijn zoon en als dit wondertje komt zit 7 jaar vond het heerlijk de twee meiden zo kort op elkaar helaas hadden ze altijd ruzie het grote leeftijdsverschil tussen de andere zie ik alleen maar positief mn meiden zijn gek op hun broertje en hij op hun toen de middelste laatst geopereerd moest worden week hij geen moment van haar zij en als moeder heb je meer tijd om te genieten , zo heb ik het ervaren tenminste
Wij willen heeeeel graag een 2e kindje! Nu nog niet want we willen nu eerst volop genieten van Lieve. Als Lieve een jaar of 3 is willen we weer gaan klussen voor een 2e uk. Duurt dus nog wel fftjes maar kheb geen haast. Ben nog jong en is ook leuk vind ik als Lieve er wat van mee krijgt later. Mja de tijd vliegt