wanneer (regelmatige) cyclus en borstvoeding?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door rach84, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ben benieuwd wanneer jullie cyclus weer enigzins regelmatig was terwijl jullie borstvoeding gaven.

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hier nog geen spoortje van uberhaupt een menstruatie, dus ik kan je niet helpen ;)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmmm, tja, hier precies hetzelfde! En tjonge aan deze antwoorden heb je ook werkelijk niks ook ook he, sorry!
    Liefs!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier bij 9,5 maand m'n eerste menstruatie weer gehad. Maar of ik direct weer een regelmatige cyclus terug ga hebben, dat kan ik je natuurlijk nog even niet vertellen :)

5. ik na 4 maanden al hoor! en dat met nog 2 nachtvoedingen. maar na deze niks meer gezien;)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben alweer ongesteld geweest, geef volledig bv en Ties is bijna 7 weken.
    of het al regelmatig is weet ik nog niet.

7. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik kreeg mijn eerste menstruatie al na 10 weken, en daarna bleef het een regelmatige cyclus (helaas).
    Meestal komt de eerste menstruatie bij bv-moeders vrij laat, maar er zijn er altijd bij (net als ik :x) die vrij snel weer een regelmatige cyclus hebben.

8. nog meer mama's?:)

9. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Bij de oudste kwam na 6 maanden mijn cyclus weer op gang. Die was niet erg regelmatig, maar dat was ie voorheen ook al niet.
    Nu ben ik gelukkig nog niet ongesteld geweest, maar ik voed ook nog 8-10x per etmaal, dus dat verbaast me niks.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier 4,5 week terug voor het eerst weer en nu weer dus ik denk dat ik gewoon weer op mijn oude cyclus uit kom

11. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Hier mijn eerste menstruatie na 9 maanden, daarna meteen weer regelmatig.

12. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Na ongeveer 1jr weer. Nu 2x geweest, maar wacht al een week op de 3e, dus nog niet regelmatig.
    kVoed vooral nog snachts en smorgens (de lekkerbek ;) ), en zeg 1x overdag.

13. Alita

Alita Niet meer actief

NOG NIKS HIER... maar ben gestopt met bv dus zal wel weer komen helaas... maar alhoewel ik het toch ook een fijn idee vindt dat dalijk mijn cyclus weer in orde is.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook nog steeds niet ongesteld. Maar ik geef dan ook nog 5 tot 6 voedingen per etmaal. Zit er ook nog niet op te wachten hoor:D

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier na 9 maanden weer ongesteld. Wel 2x daarvoor 2dagen wat bloedverlies, maar dat stelde niets voor (geen pil gebruikt) . Nu voor de derde keer weer echt ongesteld. Zijn jullie (voor degenen die weer ongesteld zijn) ook veel erger ongesteld? Ik geef nog 2x daags bv.

16. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Na 8,5 maanden ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. Cyclus is iets langer dan vroeger, maar wel regelmatig. Is nu 31-32 dagen (vroeger 27-2 ).

Even antwoord op de vraag over hevigheid. De hevigste dag is wel heviger (om de 1,5u moet ik dan wel rennen), maar voor de rest merk ik eigenlijk weinig verschil.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met ruim 12 maanden eerste keer ongesteld. Die eerste maand was geen vruchtbare maand (weet ik door tempen), daarna wel.

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Weet ff niet waar ik dit moet plaatsen, maar ik vroeg me iets af.

Is het mogelijk om wel een eisprong te hebben, maar niet ongesteld te worden? Denk het eigenlijk niet, je lichaam zou de 'zooi' dan toch kwijt moeten raken dmv een menstruatie?

Ik heb de afgelopen maanden namelijk al een paar keer iets eisprongerigs aan mijn lichaam gemerkt, maar ben nog niet ongesteld geworden.

Geef BV en ben sinds de bevalling nog nooit ongesteld geweest.

Ben niet zwanger hoor, daarvoor nemen we maatregelen ;)

Weet iemand of dit kan?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Naar mijn weten kun je iid geen eisprong hebben als je niet ongi wordt.. Herken het wel. Ik heb het ook vaak gedacht namelijk dat ik een eisprong had..

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ah ik ben dus niet de enige ;) Raar he? Maar volgens mij kan het idd ook niet.

Deel Deze Pagina