hoi meiden ik heb 7 maanden clomid geslikt deze maand niet om dat ik aan een antibiotica moest maar hebben jullie ook wel eens een maand over geslagen gehad of rust ? en hoe reageerde je lichaam daar op ? ik heb zelf heel veel last sinds 2 dagen van steekjes net boven mijn schaam been heel raaar gvoel kan het niet echt vergelijken met iets ik heb me ei ook niet gevoelt deze maand en was jullie cycles ook gelijk helemaal door de war ?
Ik heb ook 1 maand rust gehad vanwege een hsg onderzoek. Het was bij mij weer gelijk in de war allemaal. Heb weer wat moeten slikken voor mijn menstruatie. Wat wel prettig was was even een maand geen opvliegers. De maand daarna kwamen ze gelijk weer terug. Verder had ik eigenlijk geen klachten.
ik heb altijd een gejaagt gevoel met clomid en deze maand ook niet gehad maar ook geen ei of een minimaale ei maar was er gewoon eens benieuwt naar
Ik heb ook rust gehad tijdens het HSG onderzoek en zier mijn banner. Ook ik had 6 of 7 maanden clomid geslikt en zou eigenlijk daarna gaan spuiten met IUI. Je ziet het het kan.
Hoi meiden ben ik dan niet alleen ik heb 4 rondes clomid achter de rug, met telkens mooie eisprong als gevolg... helaas geen zwangerschap ! deze maand geen clomid, omdat ik ff gedachten leeg wou maken en alles voor onze trouw in orde wil krijgen (en dat verdient mijn volle 100 % aandacht ! ) nu is het wel zo dat ik een weekje na eerste dag van ongi 'slijmpjes' ontdekte... wat tijdens cyclus van clomid ook steeds was als ik eisprong zou krijgen... dus wie weet krijg ik dan toch eisprong zonder clomid ? ik hoop het alvast en wie weet nog beter nieuws erbij ?! ik heb op 7 mei afspraak bij gyn, kan ik bloed laten nemen en dan weet ik het de dag erna... ofwel goed nieuws, ofwel terug aan de clomid... iedereen veel succes ! Groetjes Evita
nou evita dat zou goed nieuws als je toch een natuurlijke ei hebt ik heb echt niks gehad wat op en ei leekt ik hoop voor je dat je goed nieuws heb
de maand van de hsg geen clomid geslikt en kreeg ineens na de hsg op dag 17 een eisprong uit mezelf! Dus het kan zeker wel! Succes
ik zelf heb nu dus deze maand geen ei gevoelt dus verwacht er maar niet te veel van hoop alleen niet dat het nu mijn cycles ind e war heeft gschopt