hallo mijn dochtertje van 3 maanden die maakt opeens grappige geluidjes ik hoor haar vanaf de andere vedieping Ze is ook heel erg actief en ze sabbelt ook heel veel aan haar handjes en ze wil ook graag opgetild worden ik heb haar gister voor de eerste keer in de wandelwagen gestopt en het ging heel goed ze was egt blij zonder problemen zijn we naar de winkel gegaan. ik benieuwt wat jullie kindjes in deze leeftijd doen want sommige zijn niet zo snel bij mijn ouder zoontje ging het wat langzamer groetjes Fatiha
Thirza was hier ook al erg vroeg aan de babbel... denk zo rond dezelfde periode als jouw dochtertje. Schijnt trouwens dat meiden daar gewoon eerder mee zijn dan jongens, (over het algemeen genomen uiteraard). 't Zit er blijkbaar al vroeg in,
Dat zei mijn moeder idd ook toen ik helemaal verbaast was dat Wendy zoveel verschillende geluiden maakte met die leeftijd (en eerder al volgens mij) Want dat kon ik me helemaal niet herinneren van mn 2 jongens. Had er nog een postje over gemaakt hier of dat nou echt n meiden ding was of niet. Meningen liepen erg uit een. Maar echt leuk heh die geluidjes enzo? Als Wendy weer aan de babbel enzo is dan kijken ik en mn man elkaar gelukzalig aan... Lijken soms wel zo'n reclame gezinnetje waar van ik altijd zoiets heb.... "teiltje!" Laatst waren we samen zonder de 2 oudsten ergens naar toe met Wendy en ineens begon ze me toch te lallen in de auto. Alsof ze ladder zat was...echt zo grappig. ERG jammer dat we niets hadden om het op te nemen.
hier is Bas al wel vroeg dan met geluidjes maken, elke dag komen er meer andere geluidjes bij erg leuk om te horen..
Onze dochter maakt ook veel verschillende geluidjes. Nu maakt ze sinds 4 dagen ook kus geluidjes, zo schattig Maar als ik jou was zou ik echt nog even wachten met de wandelwagen, is echt nog niet goed voor hun rug.
Mijn zoontje maakt sinds 2/3 dagen ook geluiden echt lief en leuk het lijkt wel alsof hij met zichzelf aan het praten is. En vandaag heeft hij zijn handje ontdekt hij kijkt er naar en probeert een beetje te ontdekken wat het is echt grappig.
ja leuk he die geluidjes, en lachen, al hangt de mobiel stil ze ligt helemaal in een deuk. vandaag lag ze ineens op haar zij, eerst dacht ik das gewoon toeval en later bij mijn ouders lag ze weer op haar zij (heb het draaienn gemist) ze kan nu dus ook ineens van haar rug op haar zij draaien.
Ja gjalt kon op die leeftijd ook van die geluidjes maken zo lief was dat, als het terug zie op de film vind ik het keer op keer zo lief
Hier ook al geluidjes! een beetje kirren.. en als ik tegen hem klets tuit hij zn lippen en maakt hij oeehhh geluidjes en soms ineens heel hard AH! haha .. vooral zn glimlach vind ik vertederend.. kan niet wachten tot hij ook met geluid gaat lachen!
Mijn beeb zegt tot nu toe alleen 'aaahhhwwwww'. Hij heeft een heel lief, zacht stemmetje Ik kan niet wachten tot ik meer geluiden ga horen. Hij praat trouwens ook met ons mee. Laatst zaten papa en opa op de bank met elkaar te praten, en Jay zat dat heel geïnteresseerd te bekijken vanaf mijn schoot. En ineens hoorden we 'aaaaaahhhwww' er tussendoor Hij wilde ook even iets vertellen denk ik
leuk inderdaad dat kletsen. wij kletsen hier ook heel wat af.. Vooral als je de geluidjes na gaat doen vind hij het prachtig... Hardop lachen doet Nathan ook, soms gilt hij van plezier