onze meid slaapt opeens niet meer! ik heb er een camera en zie dat ze nu staat met haar tut in der handen, en daar maar staat te huilen! wat moet ik hiermee want vanmorgen werd ze ook al zo vroeg wakker?! ik ken dit helemaal niet van haar
Ja het klinkt bekent in de oren. Ik denk dat onze meissies richting de 11 maanden sprong gaan. Fleur is opeens zo anders, ziet er anders uit, veel groter en wijzer en kan ook opeens vanalles en overal bij! Als ik haar in bed leg gaat ze meteen zitten of staan en begint dan ook regelmatig te huilen, beetje verlatingsangst misschien. Na 5 minuten is ze dan wel stil en gaat vanzelf liggen. Ze hebben schijnbaar last van de fysieke groei ook dus en ze maken natuurlijk vanalles mee nu. De dochter van mijn nichtje is 13 maanden en slaapt weer heerlijk nu en tot 08:45! ha ha..kan niet wachten als dat zo is! Fleur is vaak om 06:15 wakker en dat was een paar maanden terug 07:30. Niets aan te doen, zelf vroeg naar bed en gelukkig is het zomer aan het worden. Succes, M
het is echt een ramp heb vanaf half 11 vanochtend met haar lopen zeulen omdat niks als huilde ennniet wou slapen! heb haar net een zetpil gegeven omdat ze wat scheetjes liet en ik dacht aan krampen!? heeft ze nog nooit gehad! hoe krijg ik haar nou dadelijk in haar bed want ze gaat meteen staan en huilen