Toch even hoor.. Ben zo blij met weer een jaar borstvoeding! Waar het bij de oudste na 2 maanden klaar was (zo onervaren, jong en snel opgegeven), de middelste 18 maanden gevoed waarna ze aangaf niet meer te willen (tot in de 3e zwangerschap) en nu onder het mom van 'we zien wel hoe het loopt met drie kinderen': toch het jaar al bereikt! Jaar is omgevlogen. Van een veel spugend, maar tevreden baby, naar een goedlachse, ondernemende, maar ook soms enorm driftige dame. Een meisje dat enorm geniet van het zelf eten en het ontdekken van allerlei soorten voedsel, maar toch ook nog twee keer per dag een paar slokjes bij mama komt drinken. Ook het troostslokje heeft ze soms echt behoefte aan. Heerlijk die borstvoedingsmomentjes: ik geniet er nog volop van
Gefeliciteerd! Wat super Ik ben met de 1e ook veel te snel gestopt, mede dankzij het cb die verkeerde adviezen gaf. (Met 3 maanden toen de handdoek in de ring gegooid) nu heb ik me beter ingelezen, meer ervaring en een lk waar ik op terug kan vallen. Ik hoop ook zeker het jaar te halen!
Ja is ook echt even zo'n trotsmoment. Aan de ene kant voelt het zo vanzelfsprekend (en het liep ook vrij soepel), maar als je er dan over nadenkt is een heel jaar dan toch wel weer even een soort van mijlpaal hihi.