Slijmverlies na verliezen slijmprop. Wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lady K, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    3 jaar geleden heb ik een vroeggeboorte gehad.
    Ik verloor over 2 dagen mijn slijmprop, de dag erna zeer veel slijm en werd die dag opgenomen ondat mijn baarmoederhals aan het verstrijken was.
    Hij was toen 1.9 cm. Ik was net geen 32 weken zwanger.
    Dit duurde anderhalve dag. Want toen braken mijn vliezen in de nacht, kreeg ik een weeënstorm was ik een half uur later moeder.
    Heel bizar.

Op dit moment ben ik 34 weken zwanger en krijg ik proluton gespoten.
    Ik ben dinsdag en woensdag mijn slijmprop verloren (overduidelijk).
    Na mijn geschiedenis natuurlijk meteen naar het ZH. Daar bleek mijn baarmoederhals nog 3.5 cm. Prima op lengte deze keer. Ik mocht naar huis.
    Echter, ik blijf tot vandaag (4 dagen nu dus) veel slijm verliezen. Soms wat bruin. Geen vers bloed. Maar dit had ik de vorige keer dus ook niet.

Zou dit dan toch een teken zijn dat mijn baarmoederhals aan het verweken is? Hoe komt het er anders uit lijkt mij?
    Ik heb geen menstruatiepijn of harde buiken. Maar ook dat zegt hier dus niet veel bleek vorige keer...

Zijn er meer dames die hun slijmprop rond dit termijn verloren zijn en bleven jullie toen ook slijm verliezen bij elke toiletgang?
    Mijn vraag is natuurlijk hoelang dit duurde tot de daadwerkelijke bevalling begon :).

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Bij mij was dat slijmerige bruine toen wel een teken dat de baarmoedermond aan het verweken was... dit was op 15 januari... op 27 januari is zoonlief met een ks geboren. (had niets te maken met de bm, maar dwarsligging)

3. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Dus je liep er wel 2 weken mee door begrijp ik? Dank je!
    Hoewel de kansen met 34 weken goed zijn hoop ik uiteraard deze keer mijn kraamtijd gewoon thuis te hebben ;). Fijn te horen dat dit slijmverlies dus nog niets hoéft te zeggen!

Deel Deze Pagina