tussen die van mij zit 8 jaar. Mijn zoontje is 8 en mijn dochter 5 weken wel lekker hoor zo'n groot verschil mijn oudste helpt veel.
Bij ons komt er straks 2 jaar en 2 weken tussen. Maar ik heb nog wel een miskraam gehad tussendoor. Wij gingen er weer voor toen Levi 11 maanden was!
Tussen de eerste en de tweede zat er welgeteld 20 maand en 10 dagen. Nu zal er tussen de jongste en de baby op komst net 5 jaar en een maand verschil zijn en ik zou graag nog een baby hebben die heel dicht tegen deze aan komt. Maar denk dat dat niet zal gebeuren, aangezien ik de vorige zwangerschap al problemen had en deze keer nog ergere problemen en tussendoor ook nog eens 5 baby's ben verloren...
Niet doen zoals m'n nicht en "per ongeluk" de pil "vergeten". Is serieuze rel over ontstaan. Nu is hij gelukkig wel blij met z'n derde en vierde dochter (je leest het goed: een tweeling, 2 meisjes en de vorige 2 zijn ook een tweeling, ook 2 meisjes!) Moet nogal wat zijn, 2 keer zwanger en 4 dochters Is er enorm druk nu, maar ze zijn gelukkig. Tussen de tweelingen zit er maar 11 maanden trouwens. Dus er zijn 2 meiden van 13 maanden en 2 meiden van 2 maanden (joepie! zou ik gek van worden, hahahah!) De oudste 2 beginnen net goed te stappen ende kleinste twee slapen hun nachten nog niet door, een drukte van jewelste dus
Ik heb hetzelfde als jij Daphne, ik zou bij wijze van spreken nu al wel weer zwanger willen zijn Nou ja, oke, niet nu meteen maar het lijkt me wel leuk binnen een jaar weer zwanger te zijn
Mij lijkt 2 of 2,5 3 jaar ertussen wel leuk. M'n man heeft het er nog niet over.... Ik vind dat leuk om het er al over te hebben, is toch lekker dromen, om te denken, als Steven ongeveer 1,5 is, om dan de pil eens te laten staan? Je weet ook nooit hoelang het duurd (bij de 1e een half jaar) En dan erbij.... wil ook niet z'n oude moeder worden Maar goed hopelijk komt het nog eens goed ter sprake, eerst lekker van dit geweldige ventje genieten.
Tussen de eerste en tweede zit 1 minuut en de derde kwam na bijna 4 jaar [op 6 weken na]. Heerlijk dat "grote" leeftijdsverschil. Tussen de derde en vierde hopelijk weer 3½/4 jaar. [we doen ons best ]
Tussen me dochter en zoontje zit 3,5 jaar verschil. En tussen Damiën en onze tweede zoon zit straks 20 maandjes En dan houd het op voor ons....en vind dat helemaaaaal niet erg Dan is ons gezinnetje helemaal compleet!