hoeveel tijd zitten er bij jullie tussen de 1e en 2e?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fayy, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Bedankt meid voor je lieve woorden, ik hoop dat het nu ook niet lang meer duurt!!

Idd, er word naar mijn mening soms veel te makkelijk naar gekeken..en waar bemoeien die mensen zich mee??
    Maar ik kan me na zo'n opmerking best gekwetst voelen..
    Er moet wat meer worden nagedacht voor er zo'n reactie komt!!

Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak zal zijn, het lange onzekere wachten gun ik niemand!!

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wij hope van harte dat het niet lang zal duren.
    Ik was in april zwanger van onze tweede en dan had er 19 maanden tussen gezeten helaas liep dat mis was daarna weer meteen zwanger en er had dan 20 maanden tussen gezeten maar helaas liep dat weer mis.
    En nu dus nog aan het wachten als ik nu zwanger zal zijn zal er 2 jaar en 1 maand tussen zitten.
    Dus afwachten maar.
    Maar aan ons verhaal zie je wel dat je het absoluut niet kan plannen het loopt zoals het loopt zonder dat je daar ook maar enig invloed op hebt.
    Wij hadden ze het aller liesft beide tussen de 1,5 en max 2 jaar jaar gehad maar helaas gaat dat nu niet meer lukken.
    Nu is het enige wat bij ons nog telt gezond zwnger worden ook al duurd dat dan nog een jar als het maar gezond en goed mag gaan en dat klinkt zo standaard maar de zin gezond zwanger zijn heeft bij ons een hele grote betekenis

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

woow 2x mis :(

wij hadden t een jaar onveilig gedaan zonder resultaat..maar deden ook niet precies op de vruchtbare dagen gewoon van als t komt dan komt t.. en mn cyclus was ook onregelmatig..maar toen raakte ik zwanger..had zere liezen dus had getest..eigenlijk stom tis net een intstinct die zegt dat je testen moet..en jahoor zwanger maar na 10 weken is t mis gegaan :( wou t op een natuurlijke wijze eruit hebben dus dat was pittig..deed er langer over + t deed zeerder dan mn bevalling van mn gezonde dochter.
    maand later raakte ik dus weer zwanger! nja daar is dus mn dochter uit gekomen.. ik weet ook dat t niet allemaal vanzelfsprekend is en dat t net zo goed weer een jaar kan duren.. vond het wel interessant om te zien hoeveel tijd er tussen veel kindjes zitten en ik had zulke verhalen ook verwacht..vind t verschrikkelijk bah.. kan er over mee praten.. ze blijven altijd over je waken de vlindertjes :)

Deel Deze Pagina