ontpillen ->rugpijn en moe??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fruitig, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    Hoi,

Ik ben de 26e gestopt met de pil, daarna onttrekkingsbloeding gehad en hoop zo rond het weekend een ei te hebben. heb alleen nog geen idee van m'n cylus, maar goed. Ovutestjes bieden uitkomst, afgelopen dinsdag en donderdag getest, maar nog niks te zien.
    Ik ben nu dus 2 weken van de pil af en heb sinds enkele dagen enorme rugpijn en ben extreem moe!! nog nooit gehad in m'n leven. Iemand hier ervaring mee??

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik had de eerste twee maanden na het stoppen vd pil ook last van extreme vermoeidheid. Dit past totaal niet bij mij ben altijd superfit geweest. Het is nu eindelijk verdwenen.
    Hoort allemaal bij ontpillen.

Zag in je andere topic dat je aankomend weekend je eisprong verwacht. Het is goed een uitgangspunt te nemen maar wil je niet ontmoedigen maar reken nergens op.

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    hier ook veel klachten de eerste maand. Leek veel op zwangerschapsklachten, maar was toch het ontpillen. Ook ik wil je niet ontmoedigen, maar reken inderdaad nergens op deze maand. Ik hoop het van harte voor je, maar die hormoonhuishouding in je lijf kan nu goed aan het werk zijn.

4. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

ik heb daar een paar maanden last van gehad en de 1ste maand helemaal niet. dus dacht ik meteen dat het raak was. maar dat was helaas niet zo. ik was er zelf misselijk, duizelig en pijnlijke borsten van.

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik ben in januari gestopt met de pil, kan me niet heugen dat ik ooit een geovel van ontpillen heb gehad.
    Sterkte met je gevoel, en mogelijk zwangerschap!

6. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    @ alle ladies: thanks voor jullie mening. Ik ga ook wel uit van ontpillen. Heb 14 jaar dat ding geslikt, dus alle vruchtbaarheid is al die jaren compleet platgelegd. Gewoon maar rustig afwachten dus, zou al blij zijn als ik gewoon ongesteld zou worden met een beetje een normale cyclus. :D

Deel Deze Pagina