wij hebben er wel 4 nodig, 1 voor de keuken en we hebben 2 trappen in huis waar geen deur voor zit. dus 1 voor naar boven, 1 naar beneden en 1 voor naar zolder. ben nu druk op zoek op mp
Hmm, tsja, wij hebben er 6. Erg veel dus, maar wij hebben dan ook 3 trappen. We ontkomen er dus niet aan om 6 hekjes te plaatsen. We hebben een echte klauteraar die zodra hij de kans krijgt de trap op/afgaat. Groetjes, Emma
Wij hebben er 2. Eentje voor de trap vanuit de gang naar boven en eentje voor haar kamertje zodat wij rustig het badje kunnen vullen ed. en zij op haar kamer blijft. Het was anders geen doen bij ons met de trap naar beneden en de trap naar zolder (die open treden heeft).
Wij hebben er 3. Een voor de trap van beneden naar boven en 2 voor de trappen op de 1e verdieping. Op zolder hebben we geen hek geplaatst omdat we daar bijna niet komen met Elena.
wij ook 2 hekjes beneden en boven de trap alleen die van beneden is sinds kort stuk dus die moeten we vervangen van de week stond April op de 2de tree is nu al zo'n klimaapje
hier 1 trap maar 3 hekjes twee voor de trap boven en beneden en 1 voor haar slaapkamer dat is zon klik ding die zit niet vast aan de muur dus die kan ik oon beneden gebruiken heel erg handig
2 1 naar beneden voor de trap naar boven 1 op de overloop dat ze niet bij de trap kan komen. We gaan verhuizen en dan hebben we er denk ik 3 nodig
1 traphekje, op de overloop voor de trap naar de benedenverdieping. Beneden heb ik er geen, omdat ik de deur van de gang dichthoud als mijn zoontje beneden speelt.
1 hekje boven. waarschijnljik meer geluk als wijsheid, maar lars gaat nooit de trap op als ik niet heb gezegd dat het mag... natuurlijk neem ik niet het risico dat hij het toch probeerd, maar beneden is altijd de deur naar de gang dicht, dus alleen een hekje boven.
2 hekjes, een beneden en eentje bovenaan diezelfde trap. De zoldertrap heeft open treden en het is moeilijk er een hekje te plaatsen, dus Sverre moet leren daar af te blijven. Tot nu toe gaat dat prima. We hebben sinds een week een puppie en nu verlang ik heel erg naar een hek tussen de keuken en kamer, maar we hebben een open keuken. Bovendien vindt Alex het onzin.
zo ben ik het ook van plan, maar het klinkt zo weinig als ik lees dat er ook mensen zijn met 6 hekken
2 stuks, 1 onderaan de trap en een boven. alicia is razendsnel en zodra ze merkt dat de deur open is is ze binnen enkele seconde boven aan de trap. ze had al op jonge leeftijd door hoe ze naar boven meost maar sinds we hier in een huis wonen (eerst een flat) had ik in het begin er alleen een boven maar sinds 2 wk ook een beneden. wij hebben gedeelte open keuken maar die is zo goed bewveiligt met hekjes bij hte fronuis, keukenkastjes dicht etc dat ze daar wel kan en mag spelen. meestal als ik ga koken dan is manlief thuis om met der te spelen
Wij hebben 1 open trap dus daar zowel boven als onder een hekje. Zolang hij de deur nog niet open kan maken hoef ik de andere trap niet af te zetten, anders moet er daar ook nog eentje komen (maisonnette woning) Wij hebben een open keuken, maar daar loopt hij gewoon rond hoor.
wij hebben de traprekjes net eruit gehaald, want onze zoon struikelde er bijna over, en hij kan nu alleen op en af.... we hadden er 2, maar ook alleen voor omlaag, want de tussendeur beneden krijgt hij niet alleen open, omdat de klinken omhoog staan en deze deur super zwaar is (brandwerend). boven aan de zolder zat er 1, maar onder aan de zolder trap niet, daar ging hij zelf niet op, alleen als wij erbij zijn....
Ik wil beginnen met 1 .. bovenaan de trap. Beneden is een tussendeur. Als t nodig is is er zo een 2e gehaald voor beneden aan de trap.