hoeveel traphekjes hebben jullie in huis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Sinds een week hebben we er twee. We hadden al een tijdje eentje bovenaan de trap, maar nu ook eentje onderaan, want ze wil steeds naar boven. Nu hebben we daar wel een deur, maar die willen we nog wel eens vergeten en ik vond het toch te gevaarlijk anders. Onze andere trap is zo'n inklapbaar vlizotrapje en die zit nu gewoon dicht.

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    eentje! Bovenaan de trap.
    Ik heb ook nog een zoldertrap naar boven, maar Hugo weet heel goed dat hij niet naar boven mag en doet dit dan ook niet onder ook niet, maar hier zit ook nog een deur tussen...
    Hugo is wel al op een leeftijd dat hij weet dat hij niet naar boven mag... dan is het natuurlijk anders en we zijn pas een paar maanden geleden verhuist in ons oude huis hadden we geen trap naar de zolder. We woonden in een massionette, dus wel een extra trap naar beneden, hier zat wel een deur tussen en toen Hugo zo oud groot was dat ie bij de deur kon, hebben we snel de klink omhoog gezet!

Groetjes Niki

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Wij hebben er 3.
    1tje hier beneden voor de trap en 1tje boven en en 1tje voor de zolderrtrap, op zolder hebben we een deur dus daar hebben we er geen eentje.

4. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    wij hebben er 4.
    eentje in de keuken.
    eentje aan de trap beneden.
    eentje aan de trap boven.
    eentje aan de trap naar zolder toe.

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    1 traphekje hier in huis.
    Maar die zit voor de keuken....
    Bij de trap hebben wij er geen 1.
    Naar boven lopen doet ie echt alleen als wij er bij zijn en dat zie ik anders vanuit de kamer.
    En boven komt ie al helemaal niet alleen.
    Vind het dus ook echt niet nodig om extra gaten in de muren te rammen.

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    4 ( 2 trappen) en ik ben nog op zoek naar extra brede traphekken voor een open keuken.
    De traphekjes bij de trappen worden trouwens alleen gebruit als mijn gastkindjes hier zijn. Mijn zoontje (19 maand) kan al maanden zelf de trap op en af. Aangezien hij ook uit zijn ledikant klimt ben ik bang dat hij erover heen zal proberen te klimmen :confused:

Deel Deze Pagina