Kinderen van vrienden 5 euro. Neefjes of nichtjes 12.50 - 15 euro. Eigen kinderen is heel wisselend. Wat wordt gezegd, kan iets nuttigs en groots zijn maar ook tweedehands gekocht speelgoed.
Voor kinderen van mijn beste vriendinnen en familie tussen de 25-50 euro. Andere kinderen tussen de 0-25 euro. Misschien dat ik daar later als m'n kinderen naar school gaan anders over ga denken hoor. Maar ik vind 5 euro wel heel weinig, daar kun je tegenwoordig toch ook niets leuks meer voor kopen..
Ikzelf vind het niet veel maar het ligt er ook aan hoeveel verjaardagen je hebt. Voor me eigen zoontje verschilt het bedrag nu wordt het een nieuw bed etc en een loopfiets. Neefjes en nichtjes (heb er maar 3) krijgen tussen de 30/60,- Kinderen van me 2 beste vriendinnen tussen de 30,-/40,- Kinderen van vrienden rond de 15,-
Ik kijk wel een beetje naar de waarde wat ik terugkrijg. Misschien stom maar ik ga geen cadeau's van 30 euro kopen als je zelf nooit iets terugkrijgt wat duurder is dan 5 euro. En dan bedoel ik een cadeautje waar niet bij nagedacht is. De prijs maakt me eigenlijk niet zo uit maar meer het idee erachter. Doe je je best wat leuks te zoeken of koop je maar anel wat bij de action wat het kind zelf dan niet leuk vind/te jong voor is etc omdat je er geen moeite voor wilt doen. Normaal is het zo rond de tien euro in onze familie. Vriendenkring rond de 15-20.
Ik vind het heel veel. Hier voor familie ongeveer 15 euro. Kinderen van school 5-7 euro. Vaak kopen we samen een groter cadeau. Maar voor 5 euro kan je nog genoeg kopen hoor!
Kindjes van school, 5 tot 7,50 en dan meestal in de vorm van zo'n Intertoys cadeau kaart, doet bijna iedereen, en dan kunnen ze zelf iets leuks daarvoor halen. Kindjes van m'n vriendinnen 10 tot 15. Neefjes en nichtjes tot 7, m'n tante, hun moeder, geeft mijn kinds standaard iets van de action van nog geen 2 of 3 euro, dus ga ik zeker geen dure cadeaus teruggeven.
35 vind ik een hoog bedrag. Wij doen 15 voor kinderen van vrienden en 20 voor de nichtjes. Ik zou me bezwaard voelen bij zo'n duur cadeau. Als je dan ook nog eens veel kinderen in je omgeving hebt, wordt het best een flink bedrag..
Ligt ook aan de situatie denk ik.... Is het een hele goede vriendin? Hebben jullie veel broers en zussen met kinderen? Veel kenissen met kinderen? Is dit niet het geval, zou ik ook wel zoiets zou uitgeven voor het kindje van een goede vriendin. Wanneer je iedere maand wel een kinderverjaardag hebt zou ik het dus niet doen.
Voor het kind van een goede vriendin vind ik het een prima bedrag in totaal zo'n Eur 50,- TS. Voor andere kinderen zou ik Eur 10-20 uitgeven, geen idee wat je voor Eur 5,- nog kan kopen tegenwoordig.
Het is persoonlijk, vind ik. Ligt aan de band die je met iemand hebt en aan je portemonnee. Wij hebben geen budget voor neefjes en nichtjes, wij kopen gewoon wat we leuk vinden (na overleg met de ouders). Het kan iets van 25 euro zijn, maar kan ook een Playmobil set zijn van 100 euro. Voor kinderen van vrienden 20-30 euro. Kindjes van school 10-20 euro. Onze kinderen krijgen meestal cadeau van boven 50 euro van opa's en oma en ooms. Van onze vrienden, gok ik, tussen 20 en 30 euro. Maar ja, ik ben het wel mee eens dat een kindje van 3 ook blij kan worden van een cadeau van 3 euro. Alleen pakt men in onze vriendenkring flink uit met cadeaus, worden de kind flink verwend
Het zou voor mij heel erg afhangen van hoe je band is met die vriendin en dat meisje. Als je vriendin als een zus voor je is en haar dochtertje dus als een nichtje, als jullie stapelgek op elkaar zijn en regelmatig bij elkaar over de vloer komen, vind ik het geen gek bedrag. Als het gewoon één van de vele vriendinnen is die toevallig een dochter heeft, die je wel lief en schattig vindt maar waar je verder niet zoveel mee hebt, vind ik het ook erg veel
Voor neefje/nichtjes 10/15 euro Voor kinderen van vrienden 5/10 euro Eigen kinderen heb ik eigenlijk geen budget, kijk naar wat ze leuk zouden vinden of evt nodig hebben.
ik kan het niet laten hoor, maar voor diegene die zeggen, voor 5 euro kan je toch niets kopen bijna? (geselecteerd op meisjes! en dan is dit alleen de intertoys nog maar) Zoekresultaten voor ts: Als je nu (in de toekomst, vanaf 2 jaar ofzo) echt wat groters wil doen, zou ik het kindje meenemen ergens naar toe. Kindertheater (woezel en pip ) of een kleiner pretpark/dierentuin.
Voor 5,00,- kan je inderdaad nog genoeg halen, kleinigheidjes, maar het gast om het gebaar toch? En aan kindjes van school, wordt hier meestal door de kids een Intertoys kaart gegeven, die kun je allemaal tegelijk inleveren en dan heb je nog een redelijk bedrag. Mijn zoontje heeft nu al 4 feestjes in 2 maanden tijd gehad, hij zit bij 30 kindjes in de klas, en als je die allemaal zo'n duur cadeau wilt geven... Snap dat het per persoon verschillend is, ieder zijn eigen budget ook
Wij geven aan kinderen van vrienden 15 euro uit. Buur kinderen,Verjaardag's feestjes 10 euro. En in de toekomst verwachte neefjes/nichtjes rond de 20 a 25 euro. Onze eigen kind (tweede is op komst),niet echt een vast budget ik denk zo rond de 75 euro.
Ik heb maar 1 neefje (ook mijn petekindje) die krijgt een cadeau van 50 euro. Verder krijgen steeds meer vriendinnen kindjes of er komt een 2de of 3de. dus dat bedrag is rond de 10 euro. Soms iets meer of soms iets minder. Toen het er minder waren gaf ik wel meer uit aan cadeautjes. Doe gewoon wat goed voelt.