Hoi, effe een vraagje voor de kenners.... ik kom niet verder bij het gedeelte " wat kon niet gevonden worden" er moet " vingerafdrukken" worden ingevuld maar iedere keer krijg ik de melding dat het niet goed is. Zelfs het engelse woord ingevuld....wat doe ik fout?? Alvast bedankt.
Oke, ben daar nog niet.. zal zo verder spelen als Lenn tenminste stil blijft.. anders kom ik morgen op terug.. wel een gaaf spel
zal vanmiddag even kijken welke site het is.. moet via google altijd zoeken, kan de naam nooit onthouden Maar uh, duurt nog even, ik loop nu al vast ben nu bij de vraag op welk tijdstip de moordenaar in een ruimte was.. kom er niet uit.. heb de engelse versie trouwens, dus moet er even weer inkomen.
met de engelse versie is het trouwens wel gelukt....gewoon fingerprints ingetikt en het was goed ...weird... wil je het antwoord hebben Roeltje? de tijd dat de moordenaar in de winkel was toch?
Ja heb m al Heb even gespiekt op internet.. Had de tijd al 100x goed ingevoerd, was alleen de : vergeten