Ik vind het echt heeel erg veel 150 - 200 euro! Kwilde dat ze dat bij ons ook wel deden haha.. Nee hier zus/broer ongeveer 25/30 euro. Vrienden 15 euro. En bekende/collega's 5 a 10euro. Gewoon wat ik zie.
voor broers en zussen 50-100 euro. Ligt er maar net aan wat ik tegenkom. Ben nu voor mijn broer een mand aan het maken met bruikbare dingen, als luiers, potjes eten, luierdoekjes, grotere pyama's, sokjes en rompers enz. . (Ze verwachten hun 2e zoon en hebben al vrij veel kleding en speelgoed voor de 1e periode wat ze van de 1e kunnen gebruiken.) Dan kijk ik niet op een euro zeg maar. Heb wel steeds alles in de aanbieding gekocht. Dat scheelt enorm. En we geven ze een cadeaubon om naar een fotoshoot te gaan met onze dochter. Maar dat zie ik niet echt als kado alleen voor hun. Is ook meteen kado voor mijn moeder haar verjaardag: foto van de kleinkids.... Vrienden tussen de 25 en 50. Als het een kadobon wordt dan 30 kennissen en verre familieleden tussen de 10-20. Als het een kadobon wordt dan 15 Ligt er vaak maar net aan wat ze willen en wat ik dan kan vinden.
broers en of zussen 50-60 euro goeie vrienden 30-40 euro kennissen en familieleden zoals nicht of een tante die je niet veel ziet 20-30 euro
nooit tweedehands als ik eerlijk ben. zou ik zelf ook raar vinden om te krijgen. mijn beste vriendin heb ik een pandorra armband met 2 bedels gegeven en een kledingsetje voor die kleine meid.