Heb niet echt een bedrag uitgetrokken. Hier is het meestal wel zo dat we met kerst meer doen dan met Sinterklaas. Maar we zijn niet zo budgetgebonden. De ene keer is het 50 en de andere keer 200 ofzo.
nou, lydia's "grote" sintkadoos zijn binnen. Heb een poppenbedje en poppenbuggy van de kringloop bedje moet nog wel x geverfd worden maar dat vind mama leuk om te doen! dus dat is gewoon nog lakentjes enzo dr bij en klaar
waarom is je jongste niet thuis met sinterklaas? Die hoort er ook bij toch? ook voor de oudste? die snapt toch niet dat de jongste er niet bij is met zo een feest...
om spelletjes te spelen? Zodat ik ook eens rustig mijn telefoon kan gebruiken zonder dat zij er steeds aan zitten? Wordt een beetje moe van deze reactie elke keer als ik zeg dat ik mijn dochter een tablet wil geven. Ik vind het een leuk kado en educatief verantwoord. Als jij dat niet vindt prima maar laat ieder gewoon lekker in zijn waarde.
Geen vast budget hier, wel geef ik allebei de kindjes ongeveer hetzelfde in geld. Ik vind voor de ene bv 100 uitgeven en voor de ander 50 (omdat deze jonger/ander geslacht/minder lief is/al genoed heeft/ongunstig jarig is?) niet eerlijk. Het komt echt niet op een paar euro, maar de ene het dubbele geven van de ander kan er bij mij niet in. Wij kopen vaak 1 basiscadeau (wat groter) en dan wat aanvullingen daarop (zoon is in december jarig, dochter in januari) of we vragen aanvullingen aan opa's/oma's. Als de kindjes rond de kerst/sinterklaas jarig zijn heb je gewoon een hele dure maand/maanden, maar daar is niks aan te doen. We geven het geld alleen niet uit aan flutcadeautjes die meteen in de hoek belanden. We kopen wel echt iets dat bij de kinderen past en waar ze veel plezier aan/mee zullen hebben. Ook geven we vaak iets nuttigs erbij, iets leuks voor op de kamer ofzo. (lamp, tent, klamboe)
Ik snap die tablet heisa ook niet zo. Het is geen gif en kan heel leuk zijn voor kinderen. Als een kindje zon ding krijgt wil dat heus niet zeggen dat ze er dan meteen de hele dag mee (mogen) leuren.
Hier dit jaar ook niet veel te besteden, en heb dus afgelopen week 3 dozen lego bij de kruidvat gehaald, was nu voor 12 euro klaar, korting op korting. En dan misschien nog iets kleins erbij en dan is het goed. En als ik dan weer meer te besteden heb, krijgt D. ook vast wel grotere kados maar nu kan het helaas niet
Mijn zoontje heeft ook al ruim een jaar een I-pad.. Superleuk! En áls hij er een uur per week op speelt is t veel.