hallo allemaal, ik maak me zorgen om mijn zoontje. Hij is al dagen niet zich zelf. Hij heeft opgezwolle tandvlees dat bij de kleinste aanraking al hevig bloed. Hij eet al dagen weinig tot niks, gelukkig drinkt hij wel goed. Hij stinkt ook behoorlijk uit zijn mond. ik ben vandaag met hem naar de huisarts geweest en die zei dat hij een keelontsteking heeft, met een ab-kuurtje zijn wij naar huis gestuurd... maar al dat bloed in zijn mond zit mij niet lekker. Volgens de huisarts hoort dit bij de keelontsteking.. Wie herkent dit en kan mij gerust stellen gr. minimouse
volgens mij kan het er goed bij horen hoor, van dat bloed weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat de mond/keel dan heel gevoellig en pijnlijk kan zijn ws daarom dat hij ook bijna niets eet want dat doet ook zeer ik hoop voor je dat het snel over is! groetjes
thanks mupet voor je reactie! ik ben er echt niet goed van ik kan zijn tandjes nauwlijks poetsen of het wordt 1 grote bloedbad... Als hij iets probeert te eten dan roept hij al bij het happen dat hij pijn heeft.. mijn arme boefje leeft van vla en koude drankjes ik hoop van harte dat de huisarts gelijk heeft en dat dit bij de keelontsteking hoort want voor mijn gevoel zit de pijn meer in zijn tandvlees dan keel...