Wij waren aan het eten alleen al 22,50 kwijt: flesje jus d´orange, chocomelk, broodje zalm, broodje gerookte kip en 2 brownies.....schok me rot! Ik heb een draagdoek gekocht van draagdoek.nl (zie foto, ik ben niet diegene op de foto hoor, staat zo op hun site)de grijze met roze bloem, een mutsje en truitje met haar naam laten bedrukken, de tas van dikkie dik met kleine proefdingentjes erin. Wij hebben verder alles al voor onze meid dus we hebben niet overal staan kijken. in totaal uitgegeven: iets meer dan 100,-
Ik had zelf 100 euro mee, dat is op, en heb nog voor zeker 50 euro gekregen van mn zusje, moeder en oma. Best wel leuke dingen allemaal!
Ik heb 60 uitgegeven voor de beeb en zon 20 aan andere dingen (drankje hier dingetje daar) Voor de baby had ik; 1 wit grijs geblokte katoenen deken voor de ledikant (10) 1 licht grijs (heel licht) katoenen deken voor in de kinderwagen (10) een heeeeel cutiewoetie wit dekentje voor in de wieg met een draakje er op (10) van die zelfde serie ook 2 rompers en 1 romper waar op staat "ik vin jouw liev papa" (bij elkaar 7) 2 kleine drinkflesjes van tommytippee (samen 5) 2 slabbetjes (2,50) en een woezel en pip muziek mobiel (15)
heb ik overigens niet meegeteld wat we kwijt waren aan eten en drinken.. dat was inderdaad schrikbarend duur daar (net als parkeren)..
Iets van 160 eurie. Was gegaan voor het borstkolf pakket van Avent en wat bewaarpotjes van avent. Wat zwitsal producten, pap etc etc.. en voor de rest wat aan chocola en eet koopjes De centjes tikken heel snel aan... maar het is voor een goed doel..
Ongeveer 100 euro.. dus vind het nog reuze meevallen! Vond het eigenlijk iets té druk, kreeg het warm en benauwd en overal die rolstoelen en kinderwagens...
Ik had ook willen gaan, maar omdat het allemaal al zoveel kost... en ik weet hoe ik momenteel ben.. wat ik zie wil ik kopen
Mijn vriendin is gister gegaan en zou wat dingetejs voor me meenemen omdat ik zelf niet meer heen kon. Verplicht rust houden! Maar er waren al een heleboel dingen uitverkocht die op mijn lijstje stonden. En dat op dag 2 was wel een beetje jammer.
Ik vond het een ware hel! We waren er om 1830 en wat was het druk! Verschillende standhouders gesproken die het verschrikkelijk vinden dat het samen is met de huishoudbeurs. Allemaal graaiende gratis mensen. Overal trollies en mensen met koffers die nog groter zijn dan waar ik 14 dagen mee op vakantie ga!!! Hebben nog niets gekocht voor de baby's. Enkel een mooie positiebroek voor mij. Eindelijk een gevonden die niet tuttig of 'oude wijven' model is hihi. Wel jammer dat we het geslacht nog niet weten van de beebs, er waren hele mooie lodgers in de aanbeiding! van 65 voor 30 geloof ik. Wilde graag twee grijze en dan met een blauw of roze randje, maar ja dat weten we nog niet hihi. We zijn er wel uit met de wandelwagen voor de twins! Nee, voor mij niet echt voor herhaling vatbaar!
Ik was er ook gisteren, en man, man, wat was het druk. Ik heb dan ook niets gekocht, want ergens rustig stil staan om te kijken/kopen, was er niet echt bij... Leuk om een keer geweest te zijn, maar ik hoef niet nog eens.
Hmmm... es effe denken... Muziekmobiel van Woezel en Pip was 15,- en dan nog 2 buikbanden voor 13,75. Dat was het.... qua echt "spulletjes"..... Aan eten en drinken waren we helaas meer kwijt....
wij waren gisteren zo'n 180 euro kwijt inclusief eten en drinken. bij de Fisher Price stand zo'n luxe schommelstoel gekocht die daar 179,95 was maar wij mochten de laatste in doos meenemen voor 150 euro. ook zijn we lid geworden van de jonge gezinnenpas (11 euro) en kregen we hele cadeau's bij twv 60 euro.
wij zijn ook op de HHB geweest, maar op de 9maandenbeurs zelf ik denk een euro'tje of 40-50 - 2 zwitsal pakketten - eau de zwitsal - pakjeshouder 1 blauwe - 2 pakken nijntje koekjes a 1 euro per pak - replay schoentjes voor 27 euro de rest weet ik niet meer hihi
Hier bijna 90 euri uitgegeven. Super mooie Hop-Tye gekocht, flesjes met spenen, beurstas en nog was fruithapjes etc.
Hier 70 euro uitgegeven (buiten entree, parkeren en eten en drinken): 3 euro Dikkie Dik tas 15 euro buikbanden 7 euro Kruidvat slabbers 30 euro Prenatal kleertjes 15 euro Zwitsal spulletjes Wat vonden jullie van de acties? Er zaten op zich wel leuke dingen tussen, maar geen superaanbiedingen. Bij de Zwitsalproducten kreeg je een gratis knuffel. Volgens het bordje eentje van het WNF. Nou, dat was het echt niet, die zijn van een veel betere kwaliteit, wat een nepperij. Maar verder wel een leuke dag gehad!
heb een fietsvlaggetje gekocht voor onze oudste, verder een bumba knuffel, Limo kleertjes(6 voor 10 euro) bij de nestle stand voor 5 euro aan pyamapapjes gekocht, en daarbij 2 trolley's van Nestle vol met gratis pakjes(rijstebloem, groenten, papjes etc) omdat het de laatste dag was! verder difrax speentjes, difrax speenkoord en van die houdertjes voor de pakjes drinken. verder een windscherm voor ons bobike stoeltje etc....dus genoeg geld uitgegeven, en dan heb ik het nog niet over de HH beurs!!