Hoeveel uitgeven per dag op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Dufel, 6 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Leuk om te lezen hoe iedereen het doet.
    Lees veel zonder budget, heerlijk zeg!!

Ik moet (vooral mezelf) ons echt wel een richtlijn geven, anders geven we echt teveel uit.
    Helaas hebben we niet onbeperkt geld beschikbaar.

Denk dat we met 100 euro per dag aardig uit moeten komen.

Butchke vindt dit leuk.
  2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    Wij hebben niet echt een budget, maar dat betekent niet dat we onbeperkt geld uitgeven. We doen net als thuis: logisch nadenken.

Wat er veel al schrijven, we wisselen duurdere uitjes af met dagen waarop je bv. gaat wandelen, naar een speeltuin gaat, ergens een ijsje haalt, enz. Sowieso kiezen we eigenlijk altijd een camping of huisje ergens waar het eea te doen is. Daar betaal je natuurlijk ook voor, maar dan zit het grotendeels al bij de vooraf gemaakte kosten in. Uiteten doen we een of twee keer per week, is lastig en eenzijdig ivm allergieën van de jongste. Dit geldt nog meer voor ergens lunchen, wat we daarom eigenlijk nooit doen. Maar we halen wel lekkere dingen in de supermarkt, dus die kosten zijn hoger.

Dufel en Mapje vinden dit leuk.
  3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Geen idee. De ene dag €200 en de andere dag €20

Dufel vindt dit leuk.
  4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ligt ook een beetje aan het weer. Wij gaan naar Zeeland en als het mooi weer is wordt er veel gezwommen en met slecht gaan we denk ik toch vaker naar een museum of zo.
    Ik ga wel heeeeeeel vaak uit eten en lekkere wijntjes op het terras drinken desnoods onder de paraplu :D
    Mijn kinderen vinden uit eten gaan tegenwoordig ook heel erg leuk en gezellig.

Dufel vindt dit leuk.
  5. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.264
    416
    83
    Wij zijn met z'n drieën. Boodschappen in Frankrijk zijn wel wat duurder als hier. Op een dag dat we gewoon op de camping zijn en dochterlief de hele dag in t water ligt, zal t niet meer dan 30€ zijn. Ontbijt, boodschappen, ijsje.
    Doen we een uitje is het wat meer maar ook dat zijn geen enorme bedragen. Maximaal 50€.
    Ik spaar t hele jaar koopzegels bij AH. Dat gebruiken we voor de extraatjes op vakantie. Dat is inmiddels een behoorlijk bedrag (vorig jaar niet weggeweest). Dus budget hebben we niet echt en onze camping is erg goedkoop.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ligt er aan waar wij heen gaan. Gaan wij naar een appartement dan gaan wij meestal elke dag uit eten maar op de camping doen wij dat niet elke dag. Ik gok gemiddeld zo'n 150 per dag bij een appartement en bij een camping minder. Ligt ook aan de uitjes natuurlijk!

7. Kenzi

Kenzi Actief lid

22 mei 2014
    205
    29
    28
    NULL
    NULL
    Wij gaan 3 weken kamperen op een camping met 2 grote zwembaden waarvan 1 met glijbanen en dergelijke. Uitjes naar pretparken ed doen we niet, veel te heet in Spanje. We gaan overdag naar zee/zwembad, in de avond eens een stadje bezoeken. Denk dat 50 euro max is per dag, soms er overheen als we uit eten gaan, maar is lastig met 1 kind die niets lust en de ander eet geen pizza of iets dergelijks.

8. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Ik reken meestal ook rond de €100/€150 per dag. Doen we een uitstapje of excursie kan het ook iets meer zijn.

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Verschild enorm. Wij kamperen altijd en soms hebben we dure uitjes, soms blijven we heerlijk de hele dag aan een meer of rivier hangen en hebben we alleen de normale kosten die ik thuis ook zou hebben om te koken. Leuke dingen doen hoeft niet altijd veel te kosten! ;)

Vandaag bijv ben ik dan niet met vakantie maar ik heb wel dochter en twee vriendinnetjes van haar meegenomen naar het strand. Heb ze in de bakfiets gegooid met een ijsje van thuis uit de vriezer. Had een pak drinken mee voor op het strand voor hen en voor mij een flesje water en that’s it. Uitgegeven: 0,0 euro (pak drinken en ijsjes kwamen met de gewone boodschappen mee en hadden ze anders thuis ook gekregen). En die meiden: die hadden de dag van hun leven ;)

10. Lottie987

Lottie987 Bekend lid

17 mei 2019
    559
    351
    63
    Vrouw
    Ook hier niet echt een budget, of beter gezegd we letten er niet op. Natuurlijk is de geldkraan niet oneindig, maar we wisselen uitjes af met dagjes bij het zwembad op de camping. Gaan wel bijna iedere dag dag uit eten....

Deel Deze Pagina