Uit nieuwsgierigheid, hoeveel geven jullie ongeveer uit aan de verjaardag van je partner? En is dit veranderd in de loop van de jaren?
Het hangt er vanaf wat ik bedenk als cadeautje. Ik heb de afgelopen jaren dingen gekocht als: een horloge, een boor, een ipad, een rugzak, een tekening van een bepaalde striptekenaar, een ovenschaal, bbq-spullen en een airfryer.
vroeger toen we nog 'verkering' hadden kon het niet gek genoeg. maar toen hadden we nog geen huis oid dus elke cent was vrij te besteden. nu kijk ik wat ik wil geven en let eigenlijk niet op de prijs. de laatste jaren is het meestal wel onder 100 euro.
Hangt er vanaf. Afgelopen jaar 120 voor een zonnebril, maar met kerst 300 voor een sporthorloge. We doen daarentegen ook wel eens niks, we vinden het beiden niks om iets te kopen omdat het "moet". Het is wel veranderd in de loop der jaren, maar dat is wel logisch denk ik, toen we elkaar leerden kennen waren we net 19. Toen kocht ik een flesje aqua di gio.
Hebben geen bedrag. Koop wat ik leuk vind, kan missen en hij kan gebruiken. Oa soms game ps4 a 60/70 Euro. Soms geurtje a 25/30 Euro. Nu met kerst kreeg hij nikes a 120 Euro. Ook soms met ek/wk met verjaardag een simpel samengesteld oranje pakket met bier, snacks, oranje dingen enzo voor nog geen 20 Euro. Ik krijg met verjaardag vaak bloemetje of geur. Met kerst mooi canvas doek ( trouw foto). Tussendoor jurkje of wat ik kan gebruiken in huishouden. Geen vaste bedragen. Zolang hij me niet vergeet ben ik al blij en zijn 14,5 jaar samen en nog steeds altijd weer een verassing wat ik krijg.
Ligt er aan of ik iets weet te bedenken. Afgelopen jaar wilde hij een soort vuurkorf, die was 40 maar in 2015 heb ik een ACDC ticket via mp voor 150 gekocht.
Het is maar net wat hij nodig heeft, kan variëren van rond de 60 tot wat ik ooit maximaal kado heb gedaan 400, afgelopen jaar bijvoorbeeld een boksbal van 60
Verschilt enorm... Meestal zit ik denk ik tussen de 60 en 100 euro, maar ook wel hoger. Soms vraag ik familie om mee te doen, soms is het alleen van mij. Soms is het iets waar ik ook van kan meegenieten (bijv een apparaat of een specifieke dagactiviteit zoals canyoning oid) en dan kan het ook weer duurder zijn. Het gaat er meer om dat we iets voor elkaar verzinnen wat de ander leuk vindt of graag wil hebben, en dan is het geld een beetje bijzaak... we zijn niet zo rijk dus dit zijn wel de duurste uitgaven die we jaarlijks doen
Gemiddeld 150 euro. Maar hangt er net van af wat er op ons lijstje staat. Soms wat meer,soms wat minder.
Hangt af van het cadeau. Paar cadeaus die ik me kan herinneren: horloge van zo'n 600 euro, een zonnebril van 100, schoenen van 180, ps4 spel van 70.. Verschilt dus enorm. Daarnaast is het zo dat wij elkaar met Sinterklaas, Kerst en tussendoor ook cadeautjes geven, dus dan kan het niet altijd boven de 100 euro zijn.
Het is zo verschillend...vorig jaar een ps4 met extra controller en spel gegeven dus was wel 500 kwijt ofzo. Maar het Is meestal (veel) minder. Ik was eergisteren jarig en heb een bordspel van 30 gekregen. Vorig jaar een keukenmachine van 220. Het Is net wat er op het lijstje staat, hoeveel We op dat moment hebben etc. Maar het gaat gewoon van de gezamenlijke rekening
Wat hij wil... soms is het 50 euro soms 500 euro. Dit jaar wil hij graag een Apple Watch maar zeurt ook dat hij toe is aan vakantie. Zat te denken aan een mini tripje met ons gezin. Dus geen idee wat ik dit jaar kwijt ben
Rond de 100, maar afhankelijk van wat hij wil hebben. Met een goeie fles cognac van 40 euro is hij ook al reuzeblij .
Sinds een jaar of 3 niets meer voor elkaar, maar gaan we daarvoor een weekendje samen weg. We hadden op een gegeven moment niet zoveel te wensen meer..
Net wat hij graag wil en hoe ruim het budget van dat moment is. Dit jaar was het een studiebijbel van 100 euro, en een paar dagen later heb ik nog 50 euro bijgelegd voor een e-reader die hij wilde, waar hij geld voor had gehad voor zijn verjaardag. Een keer een fiets, abonnement op de Donald Duck (dat zal wel het duurste cadeau zijn geweest want het jaarabonnement dat hij kreeg is nooit meer opgezegd ) en verder weet ik het niet eens meer
Verschilt heel erg. Soms iets nuttigs wat we sowieso nodig hadden. Maar ook wel eens een duurder horloge (en dat noem ik toch echt een luxe object tegenwoordig met meerdere mobiele telefoons van manlief en in iedere (werk)ruimte ook een klok. En voor mij twee jaar terug een dure witgouden diamanten ring (ik wilde ook een ring (speciaal van man) voor als ik 'op zilver' ging met koele tinten ipv warm/geelgoud (gouden trouwring). Dat was ongeveer 800 euro. Maar een peperduur incident en ik had gevraagd om een zilveren met zirkonia .