Ik heb geen vast budget. Heb hem ooit een weekendje weggedaan, was heel duur. Ook wel eens een mooi horloge gegeven. Maar inderdaad ook wel eens een PlayStation spel. Verschilt dus per jaar.
Ligt eraan. Ik doe altijd wel iets groots. Heb vorig jaar een weekje vakantie gedaan maar dan heb je er beide wat aan. Jaar daarvoor een dure horloge gekocht en uiteten. Wij hebben ook 1 rekening dus het maakt niet zoveel uit.
Ik kijk niet naar geld, maar naar wat hij graag wil hebben of nodig heeft. De ene keer is dat een boek van 20,- en de andere keer een doos LEGO van 120,-
Het verschilt per jaar. Het ene jaar meer dan de ander, het ligt eraan wat ik bedacht heb. Verschilt tussen de 50 en 200 euro ongeveer.
Verschillend. Ik heb vaak kleine kados zoals schoenen, kleding of gadgets voor hem omdat hij zelf altijd de dure dingen voor zichzelf al koopt. Overigens maak ik hem veel gelukkiger met een super uitgebreid ontbijt en diner dan met een gekocht kado 😅. Hij had voor mij dit jaar een pakketje van L'Occitane omdat ik dat graag wilde. Was rond de 50 euro. Vorig jaar een super groot kado gehad. Toen had hij een behoorlijke volle Audi nieuw besteld bij de Audi dealer voor mij 😅 De jaren daarvoor waren het vaak sieraden, uit eten, etc!
We zoeken altijd onze eigen kado's uit en kopen dat dan samen. Ene keer vind je niks en de andere keer wat duurder. Net wat we over hebben of nodig hebben.
Wij geven elkaar doe-dingen/gezinsdingen. Paar dagen Parijs, weekend Dublin, dagje Efteling, ik kreeg vorig jaar een dagje Plopsaland . Dus meestal plannen we wat leuks op of rond onze verjaardag. Aankomend jaar zitten we in Het Vennebos op mijn verjaardag.
Dat wisselt nogal eens. Hij weet vaak geen cadeau. Afgelopen jaar heeft hij een elektrisch scheerapparaat gekregen die koste ongeveer 80 euro. Dit jaar wil ik hem een dashcam voor hem kopen. Dus 120 tot 200 euro kwijt verwacht ik.
Ik vind zijn verjaardag heel belangrijk en spaar daar eigenlijk elke maand een bedrag voor op mijn privé rekening. Zijn grootste kado was een verassing feest met allemaal vrienden en familie omdat ie 25 werd. Heb toen enorm uitgepakt met een weber bbq als kado en iedereen kon blijven bbqen meteen. Grote pop in de tuin. Daar ging bijna al mijn vakantiegeld maar zijn reactie was goud waard Ik heb tot nu toe uitgegeven tussen de 75 en 400 euro. Beetje jammer is wel dat hij mij vaak "vergeet" en dus een week voor tijd iets gaat bedenken of soms een week na tijd pas iets geeft.
Wisselend, ik kijk altijd wat hij graag wilt hebben. Kan variëren van 20 euro tot 200 euro. Gemiddeld is het een bedrag van 50 euro denk ik zo.
Hier ook wisselend. Kan iets zijn van 50 euro of zoals afgelopen jaar 600. Hij werd 30 en had een verrassingslunch georganiseerd met 20 mensen erbij. En daarnaast nog een cadeau
Ja leuk! Wij gaan met mijn man zijn verjaardag een nachtje wel met de kleine man. Voor mijn verjaardag gaan we ook zo iets doen wat jullie doen. Gelukkig duurt dat nog even en kan ik nog nadenken.
Wisselt heel erg per jaar. Ik denk gemiddeld tussen de 50 en 100 euro. Dit jaar werd hij 40 jaar en kreeg hij een echte koffiebonenmachine. Mijn bijdrage was ongeveer 200 euro.
Dat varieert enorm: avond Librije (700) of de nieuwste FIFA voor de PlayStation (60). Soms is het iets praktisch, soms is het iets wat echt voor hem alleen is, of voor ons samen of voor het gezin.
Heel erg wisselend! Het is maar net wat hij wilt hebben. Wel doen we meestal praktische cadeaus. Zoals PC, fiets, abonnement etc.
Hier hetzelfde, ene keer een luxe reep chocola of spel voor de xbox. Aankomend jaar gaan we naar the lion king met overnachting
Wij doen niet aan verjaarscadeau's, ik heb echt niet ieder jaar een prangende wens die ik zelf niet koop. Wel wordt de jarige getrakteerd op een lekkere lunch of diner al dan niet thuis. En dan pak ik ook wel uit hoor met een fles champagne en kreeft. Cadeau's geven we elkaar af en toe, wanneer het relevant is. Ik heb deze zomer een green egg gekocht voor m'n liefje. En mijn laatste cadeau was bij de geboorte van de jongste.