Hoeveel uitgeven verjaardag partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Papallona, 1 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Het ene jaar meer als Het andere. Afgelopen jaar 400 euro en het jaar ervoor 60

2. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ligt helemaal aan de wensen en het budget.
    Heb jaren geleden een hele mooie mp3speler voor hem gekocht die hij goed kon gebruiken omdat hij lang in de trein moest/moet voor zijn werk. Dat ding was erg luxe, met touchscreen Enzo, normale prijs rond de 150 euro, maar nu, omdat het de laatste was én in de aanbieding maar voor 99 euro. En het jaar daarop wilde hij dolgraag een mooie goede broodtrommel en was ik een tientje kwijt. En andersom geldt hetzelfde. Dit jaar heb ik niks gehad, ook omdat ik simpelweg geen flauw idee had wat ik wilde. Ik kwam er niet uit. Maar vorig jaar kreeg ik last minute een weekendje weg naar bosrijk/de Efteling. Dat heeft wel behoorlijk wat gekost. Dus ik vind het echt niet erg dat ik dit jaar een keer geen cadeau had.

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Meestal is een verjaardag hier een reden om iets te kopen dat toch al op het lijstje staat. Hij heeft niet echt bijzondere wensen. Vorig jaar heb ik een fiets gegeven en hij mij een gouden ring. Hij is bijna weer jarig en ik heb geen idee. Hij wil de psp4 maar voor 1 game en dan denk ik ook ja.....daag.

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    Afgelopen keer veel, hij heeft een nieuwe camera gehad.
    Heb vaak wel een bedrag in mn hoofd maar ligt eraan wat hij wil of ik eronder blijf of erboven ga.

5. Manque

Manque Niet meer actief

We gaan meestal luxe uit eten (100+) of een dagje stedentrip met hotel. Dit zijn dan ook meteen de enige twee uitstapjes per jaar die we met zijn 2-en doen :D

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Met een ps4 kun je meer dan gamen😍
    Wij gebruiken hem ook voor Netflix en Youtube. Ik luister ook vaak Spotify via de ps4.
    En ze hebben echt veel leuke games hoor.

Hier verschilt het ook per jaar. Ene jaar geven we €200 of meer uit, andere jaar 50 ofzo.

7. Sjaanbanaan

Sjaanbanaan Actief lid

2 jan 2017
    423
    26
    28
    Het verschilt.
    Soms gaan we een dag iets leuks doen of uiteten.
    De andere keer een cadeau.
    Ik hou zelf niet van onnodige cadeaus.

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ooh verschillend! Ligt echt aan wat we op dat moment te besteden hebben. Dit jaar was t €150 en vorig jaar een vakantie van €1400. Maar nu we een dochter hebben gaat dat niet.

Wel geven we geen materiële cadeaus maar ervaringen. Dus vakantie, musical etc.

Deel Deze Pagina