Mijn zusje en schoonouders wonen in steenwijk. had al een berichtje gehad haha. Vlakbij Zwolle sneeuwde het ook. Inmiddels alweer gestopt.
Ah das lekker haha. Ik hou nooit van sneeuw enzo. Omdat het dan glad word en ik ben niet echt heel stabiel in lopen haha. En nu al helemaal niet dus ik hoopte stiekem dat het dit jaar niet ging sneeuwen als ik met mn bolle buik zou lopen. Maar helaas. Duimeb dat t gauw weg is 😂😂
Gewoon binnen blijven de komende tijd is ook een optie Ik hou er ook niet van wanneer ik moet rijden. helaas moet ik morgen op meerdere locaties werken Rustig rijden dan maar.
Rijden is dan idd ook niet mijn ding.. sterkte morgen! En ik blijf idd zoveel mogelijk binnen maar ik moet er toch een keer uit. Sowieso om naar t ziekenhuis te gaan haha. Moet ik me maar goed aan H vasthouden 😂😂
oh ja, dat is waar hahaha niet aan gedacht komt goed, hou je maar goed vast aan H. Je bent er bijna, nog even de laatste loodjes meid, dan kun je jullie mannetje in je armen houden Succes met de bevalling.
Hee, jij woont heel dicht bij mij dan! Presikhaaf hier haha maar hier alleen ijzel geloof ik?! Zie iig niets wits! Edit: grapje, toch wel!