Ik heb een luxe probleem Ik 'mag' van mezelf iets moois kopen voor onze tweede, die we begin juli verwachten. Nu ben ik enorm aan het twijfelen wat het handigst is. Het liefst zoek ik iets wat mooi is en waar je langer plezier van hebt. Zat dus te denken aan een lodger bunker: die zou dan vanaf oktober ofzo in de kinderwagenbak kunnen ipv dekentjes, en daarna in de buggy inzet. Wat ook zou kunnen is een voetenzak van koeka. Die vind ik er eigenlijk mooier uitzien, maar kun je die op dezelfde manier gebruiken? En van Koeka heb je dan ook nog veel verschillende keuzes: maxi cosi voetenzak of buggy voetenzak en met of zonder teddy. Hebben jullie ervaring met een van beide, en wat zou je advies dan zijn?
Ik had de koeka teddy. Echt een geweldig ding. Mijn zoontje is van september en heb er heel lang plezier van gehad. Inmiddels is hij bij de tweede vriendin beland, die er ook super blij mee is. Vind hem heel mooi en lekker zacht. Heb hem op het begin veel in de box gehad, daar lag mijn zoontje dan in te slapen. Als hij onrustig was, nam ik hem met de zak op de arm totdat hij in slaap viel en dan kon ik hem met zak wegleggen. Ik heb hem ook maanden in de wandelwagen gehad. Lekker zacht en warm. Super ding!
Dank voor je reactie... Dat klinkt erg goed! Geloof dat ik Koeka ook wel echt mooier vindt dan lodger, maar iedereen die een lodger bunker heeft is er super enthousiast over en dat is vast ook niet voor niets Is die koeka teddy erg warmof valt het wel mee?
Lodger bunker is geheel van fleece... dus niet ademend.. mocht je kindje eczeem krijgen kan je hem weggooien, dus ik zou voor die ander gaan
Ik heb de buggyzak van koeka en gebruikte die ook gewoon in de maxi cosi. Dan was hij wat lang, maar het einde vouwde ik dan een beetje dubbel. Echt een super ding! Ik heb de teddy versie.
ik heb de koeka zak zowel de maxi cosi als de buggy variant (deze heb ik zelfs dubbel) en ben er echt super blij mee. de maxi cosi variant ga ik zo voor ons 3e kindje gebruiken en hij ziet er nog steeds mooi uit. hier ook de teddy variant
Hier ook de koeka voor in de maxicosi. Verder gebruik ik de koeka wrapper voor in de kinderwagenbak. Denk dat ik de koeka zak van de maxicosi ook in de kinderwagen ga gebruiken als ze in het zitgedeelte overgaat. Super tevreden mee en vind koeka prachtig.
ik kan ook niet wachten tot ik het geslacht weet en zo'n mooie koeka deken kan bestellen!! maar met Teddy is dus handig, goed om zulke topics te lezen
Veel koeka fans hier...! Dat gaat hem dan worden denk ik. En dan de teddy variant, die ziet er ook wel extra knuffelig uit. Twijfel dan alleen nog over de maxi cosi zak of de buggy zak. Ik lees dat jullie de buggy zak in de maxi cosi gebruiken, dat past dus ook goed qua gordelgaten? Want op de site van koeka zelf zeggen ze dat dat niet kan. Andersom kun je denk ik ook de maxi cosi zak nog in de buggy gebruiken, maar tot hoe lang past dat? Op zich is de kleine niet heel groot verwacht ik dus als het komende winter maar past is het wel genoeg denk ik. Tweede winter is ze alweer groot voor een buggy zak.
Ik heb ook die van koeka en dan de buggy variant met teddy. Deze hebben we ook gebruikt in de maxicosi! Als je wil kan ik je wel een foto pben waarin je kan zien hoe dat eruit ziet!
Ik heb een babynestje/voetenzak van dwellstudio. Niet zo bloedheet voor de nazomer. En zo'n leuke prints... Weer eens wat anders.
O dat zou ik wel fijn vinden als je dat wil pb-en! In de maxi cosi kan dus in elk geval begrijp ik. Zou die buggy zak ook in de kinderwagenbak passen of is hij daar toch echt veel te groot voor?
Ik was helemaal enthousiast over de lodger, maar vind hem gewoon echt niet mooi Ook hier ga ik dit jaar voor een koeka voetenzak, die vind ik echt vele malen mooier. Dat ze niet als speelkleed kunnen dienen, is voor mij ook geen nadeel
Even een vraagje.. welke Koeka is dan voor de maxicosi? Heb nog wat bonnen van de Bijenkorf en wil graag de Koeka zak voor de maxicosi halen
Even op de site van koeka kijken, ze hebben namelijk dezelfde naam, maar de prijs verschilt iets van 5,- Er staat bij de ene duidelijk dat het voor maxi cosi is en andere boor buggy
Ja die van de buggy past echt in de maxi cosi! De riempjes passen gewoon! Bij Koeka willen ze dat niet toegeven want dan verkopen ze ze niet allebei aan dezelfde klant.
Ja ik had al zo'n vermoeden... Dus ga denk ik gewoon voor de buggy versie, kun je langer mee doen. Goed om zeker te weten dat alles past!