Wat moet ik denken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aloeetje, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Volgens mij is mijn vorige verhaal niet goed gegaan, dus moet even opnieuw doen :(

Kort mijn voorgeschiedenis:
    Heb een dochter van bijna 5. Een half jaar na de bevalling was alweer gestopt met de pil, omdat de ervaring heb dat mijn cyclus laat op gang komt en ook nu was dat weer het geval, sinds pas een jaar heb ik nu een redelijk regelmatige cyclus van 1,5 maand. Tot mijn laatste NOD die was voor het eerst sinds 4 jaar precies op de maand af...

5 Januari j.l was dus mijn laatste NOD, een aantal keren geklust.
    Op 29/30 januari heb in volgens mij mijn innesteling gehad, verloor die dag beetje bruine afscheiding en paar druppels rozig bloed in mijn inlegkruisje, was 2 keer. Dit ging gepaard met een trekkerig/wazig gevoel in de buik, die een paar dagen aanbleef. Nu heb alleen nog af en toe wat trekkerig/wazig gevoel en een opgezette buik, zeker na wat inspanning en een lange dag. Sinds een paar dagen zetten mijn borsten enorm op en heb af en toen pijn rondom mijn borsten (dit neemt met de dag iets toe). Ben ook heel moe. Broeken zitten nu al gespannen, zeker na veel inspanning of bij teveel voorover buigende houding en zeker aan het einde van de dag. (dit had ik bij mijn dochter ook allemaal al zo vroeg).
    Ook heb gevoel echt zw te zijn en gevoel wat word, wat bij mijn dochter ook gelijk voelde. (en gelijk in kreeg, maar toen een regelmatige cyclus)
    Na 4 jaar hopen weer zw te worden, heb je natuurlijk vaker gevoel zw te zijn, maar uit eigen ervaringen voelt dit totaal anders.
    Voorheen had vaak dan ook echte NOD klachten, pijn in de buik en rug, die nu toch anders zijn en had nooit gevoel echt zw te zijn, hoopte het meer met mijn verstand nu is gewoon een intuïtie denk!

Nu mijn vragen en hulp!
    Door mijn onregelmatige cyclus weet dus niet wanneer ik nu moet testen om teleurstellingen te voorkomen, graag advies?
    Ben ik mogelijk toch zwanger?
    Was het mogelijk idd de innesteling die heb gevoelt?

Lang verhaal en veel vragen, hoop op jullie reacties.

Een onzekere miep!

2. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    weet je ongeveer ook wanneer je je ei hebt gehad.
    als je dat weet dan is het makkelijk uit te rekenen.
    op de dag dat je je ei hebt gehad tel je er 14 dagen bij op en dan kan je een test doen.

3. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoikes meis,

ik ben ook heel onregelmatig, en ik neem tot nu toe de langste cyclus dat ik al gehad heb! en soms wacht ik nog eens 3 daagjes langer af om zeker te zijn! natuurlijk kan dat een innesteling geweest zijn ! heb je je eisprong gevoeld?
    de kwalen die je opnoemt zijn idd wel zwangerschapskwalen, maar ons lichaam kan ons ook zoveel voor de gek houden jammer genoeg! volg je gevoel af en test wanneer je heeeel zeker bent

liefs en veel succes

lilliby

4. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Heb zelf gevoel dat mijn eisprong die week ervoor was!
    ongeveer week voor de innestelling

5. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    dan zou je als ik het goed heb ongeveer de 6de of 7de kunnen testen.
    als je de 30ste je inesteling heb gehad dan zou je ongeveer de 23ste je ei hebben gehad.
    en daar dan 14 dagen bij op tellen zit je rond de 6de of 7de.
    maar ja weet niet of je precies een week daar voor je ei hebt gehad.
    kan ook 4 dagen daarvoor zijn ipv 7 en dan kan je vandaag al testen.

6. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ja die gedachten had ik ook al rond weekend, maar ja die onregelmatige cyclus je leest er zoveel wazige dingen over dat je zw bent maar later een positieve test krijgt!

Deel Deze Pagina