4 flessen zonder bijvoeding.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sama1, 12 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Mijn dochter van 4.5 maand wou haar laatste fles niet meer drinken. Lippen stijf op elkaar of huil partijen. Nu hebben we een week deze fles niet meer gegeven en gaat ze in de avond tegen 8 naar bed en hoor ik haar in de ochtend rond 7 wat brabbelen. Ze krijgt alleen nu 4 x 200 cc waarvan de laatste 20 extra. Hiervoor dronk ze 5x 200. Zal het wel voldoende zijn zonder bijvoeding?
    Merken jullie trouwens ook dat jullie kleine rond deze leeftijd wat minder slapen? Ze slaapt nu vaak 2x 1.5 a 2 uur en in de namiddag 2.5 uur. Wel is ze na 1.5 uur vaak weer moe. Soms maakt het met best wel onzeker of ze voldoende slaapt en drinkt.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Als ze niet aangeeft meer te willen is het goed toch ;)

Overigens slaapt C al tijden minder als jou kindje!
    1x 45 min
    1x 2 uur

Toevallig vandaag een extra slaapje maar ze was ook eerder wakker dan normaal.

Als je je zorgen blijft maken kan je altijd even het cb mailen voor advies. Ik krijg altijd snel antwoord.

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    4x 200cc is voldoende hoor, ze geven het zelf wel aan!

Nou ik vind dat je kindje erg goed slaapt hoor! Hier sliep hij op die leeftijd max 1,5 uur per keer, maar meestal maar 3 kwartier en dat dan 3-4x per dag. Maar geen 3-4 keer 1,5 uur hoor, dan waren het 3 kwartiertjes. :p

Deel Deze Pagina