Beste, Mijn zoontje is 9 weken en weegt 5365, en een heel tevreden mannetje tot deze week. Hij krijgt nu 5x 150/5 en als die snachts komt probeer ik nu 60/2 te geven. Maar nu is hij na de fles tevreden maar na 2/5 uur huilt ie veel behalve als die bij mij ligt met speen waar hij dan ook steeds op zuigt. Van het cb mocht ik zijn flessen nog niet ophogen maar ik zit er toch mee in mijn maag dat hij honger heeft. Mag ik hem al 180/6 5x aanbieden? En dan afgieten tot 180 cc? Fles van 23.00 drinkt hij overigens nooit leeg, of gaat hij dan teveel krijgen als hij ook nog om een nachtvoeding blijft vragen? Alvast bedankt!!
Hoi hoi, Hij mag ongeveer 825 ml. Hij krijgt die ongeveer binnen ook. Maar honger lijden is niet de bedoeling hoor. Ik zou als ik jou was inderdaad 180 maken en dan afgieten tot 180. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat. Laat je het even weten?? Groetjes Adrienne
Hoi adrienne, Bedankt voor het reageren. Echter was het vandaag weer heel anders. Vannacht heeft ie voor het eerst door geslapen hij werd om half 5 wakker maar sliep daarna al snel weer verder, om 7 uur werd ie wakker en heb ik hem gewoon 165 cc gegeven wat hij niet helemaal opdronk en zo ook alle flessen van vandaag hij liet steeds een beetje staan want hij sliep als een blok voordat de fles op was. Maar was wel weer lekker vrolijk vandaag en heeft niet gejengeld en gehuild pas na 3,5 uur maar ja logisch. Dus ik laat het deze week dan maar denk ik zo. Maar wat kun je af en toe voor een raadsel staan Vandaag ben ik mezelf weer druk aan het maken of hij niet te weinig op heeft omdat hij ook al geen nacht voeding heeft gehad. Groetjes.
Hoi adrienne, Hij heeft vanacht alweer doorgeslapen ondanks het slechte drinken. Om half 11 de laatste fles en om half 8 werd hij pas wakker. Is dit niet te lang voor zo'n kleintje of moet ik hem eerder wakker maken? Nu slaapt hij nog steeds als een roosje. Hij is ondertussen wel flink verkouden maar ga zo een neus spay halen. Groetjes.
Hoi hoi, Nee hoor, het is niet te vroeg hoor. Geniet er maar lekker van. Eindelijk geen gebroken nachten meer. Groetjes Adrienne