Bah zo geschrokken! :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Gisternacht ben ik na de wc geweest en toen ik klaar was met plassen ging ik afvegen en tot me verbazing zag ik bloed op t papier! Ik dacht huh Hoe kan dit nou 27 weken geen druppel gelukkig gezien en uitgerekend nu bloed! Ik raakte in paniek en ging weer liggen. Had wel beetje buikpijn en eerlijk ik heb gisteren een flinke stuk gewandeld en dacht zal vast komen door het belachelijke hete weer! Toen ik lag voelde ik de kleine wel ineens schoppen. Phoeh gelukkig! Net ging ik weer naar de wc en weer bloed ( sorry voor de details ) aangezien ik dit keer wat wakkerder ben als gisternacht heb ik gekeken of t vaginaal bloed was en dit was t kennelijk niet. Ik heb wel pijn bij het afvegen dus ik denk dat daaronder iets open gesprongen is ofzo.. en het is niet een papier vol na 3 keer vegen was t weer weg. Wederom voel ik de kleine weer bewegen nu maar wat kan het dan zijn? En moet ik dan toch de gynaecoloog bellen om dit door te geven??

Sorry voor de details dames weet anders niet hoe ik het beter kan uitleggen.

2. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Je hoeft geen sorry te zeggen voor de uitleg hoor. Beestje bij zn naam noemen toch?

Maar komt het wel bij je vagina vandaan en niet bij je anus? Misschien heb je een aambei? Heb je sex gehad?
    Al met een spiegel gekeken of je misschien een plekje ziet?

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik zou wel even bellen. Al is het maar voor je eigen geruststelling.

4. snoepje84

In de buurt van me anus ja en heb daar in de buurt wel een gevoelige pijnlijk plekje. Misschien teveel gewandeld gister? Ik heb geen sex gehad en ook niet gekeken. Heb welleens eerder aambeien gehad en dat is het zeker niet.

5. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Misschien kun je met een spiegeltje kijken of je iets kunt zien? Als je al eens eerder aambeien hebt gehad, lijkt me dat je dat dan wel herkend. Er komt nu wel wat meer druk te staan rond het gebied van je vagina en anus en door de hormonen wordt alles wat weker.

Als je twijfelt, moet je gewoon ff bellen!

6. snoepje84

Ik heb zojuist met het ziekenhuis gebeld en die vonden dat ik toch langs moest komen. Ik wacht af wat ze gaan zeggen hopelijk is alles ok..

7. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Dat is fijn dat je gelijk mag komen! Duim met je mee, maar alles is vast in orde! Je kleine is nog lekker druk, dus dat lijkt me goed.

Sterkte ennuh houd ons op de hoogte!

8. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik heb ook wel eens aambeien gehad, daarna een keer bloed bij het afvegen en weer bloed. Ik had geen last van aambeien dacht ik, maar ze kunnen ook inwendig zitten en plotseling gaan bloeden. Ik hoop voor je dat t niets is. Succes in t ziekenhuis

9. Eriva

Eriva Niet meer actief

ja, dit kan het ook zijn... heb ik 2 weken geleden ook gehad.

Sterkte ermee!

10. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Goed dat je toch even gebeld hebt en super fijn dat je meteen mocht komen :) Sterkte!

11. snoepje84

Hè dames daar ben ik weer lief jullie reacties! :)

Heb toch gauw 4 uur moeten wachten in het ziekenhuis er is een hart filmpje gemaakt van de baby die was helemaal goed gelukkig en ik heb een inwendige onderzoek gehad (me eerste keer AUW!!) Placenta ligt toch nog wat laag maar de rest was allemaal goed. Dus daar was ook geen bloed te zien. Ik heb WEL weer een blaasontsteking alleen krijg ik dit keer geen furabid antibiotica maar iets anders wat hopelijk wel gaat werken aangezien ik al 5 blaasontstekingen in deze zwangerschap al achter de rug heb! Eind goed al goed gelukkig

Toch nog even een mooi momentje delen (een pijnlijk) ik lag op de kraam afdeling in 1 van de verloskamers te wachten en plots hoorde ik een gegil dus was een bevalling gaande. Ik schrik me de tandjes. Het gegil klonk zo hard dat ik bijna uit de raam wilde springen. Dan wordt je echt geconfronteerd met iemand die aan het bevallen is een paar kamers verderop en dacht oh shit over een paar maanden moet ik er ook aan geloven. (Me eerste) maar na een kwartier hoorde ik een krijsend baby geluidje dat was echt zo een apart en mooi momentje..

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Fijn dat alles goed was, hele opluchting waarschijnlijk!

Enne, hier een pittige bevalling gehad maar niet gegild hoor ;) Wel lief van die huilende baby!

13. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Fijn dat alles goed is!! Maar wat vervelend zeg dat je al zoveel blaasontstekingen hebt gehad tijdens je zwangerschap 😵 Hopelijk slaat deze kuur goed aan!

Haha ik wil wel geloven dat je schrok toen je dat gegil hoorde. Ik zou hetzelfde hebben gehad. Ook hier mn eerste! Maaruh een bevalling verschilt zo per persoon. De één kan gewoon beter met pijn overweg. De één begint te gillen en de ander is in zichzelf gekeerd. Ik moet nog 9 weekjes en ik vind het echt super spannend en ben zóó benieuwd naar hoe ik de pijn zal ervaren. Ik hoop in ieder geval wel dat ik niet begin te schreeuwen 😝

14. snoepje84

Met die blaasontstekingen snap ik het ook echt nier helaas heb nu weer een andere kuur gekregen en hopelijk slaat ie beter aan dus afwachten. Dat klopt wel elke bevalling is anders en ik hoop dat we inderdaad niet hoeven te gillen haha het verschilt per persoon. Ik heb altijd wel gezegd dat als het echt te pijnlijk wordt dat ze er maar een ruggenprik in moeten gooien waarom onnodig pijn lijden. Althans ik hoop op een normale bevalling. Placenta ligt nog steeds laag en met week 30 of 32 krijg ik een placenta lokalisatie als die nog steeds laag blijft moet het met een keizersnede gehaald worden..

15. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Dat heb ik ook gehad. Weet niet hoe laag ie bij jou is, maar bij de 20 weken echo zat ie bij mij op 1.2cm (moet 2cm zijn) en bij 30 weken weer een echo gehad en toen was alles goed. Maar je zou wel normaal kunnen bevallen toch? Alleen dan moet je sowieso in het ziekenhuis omdat je kans hebt op extra bloedverlies. Of ligt het bij jou anders?

16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    mooi dat alles goed leek!
    misschien cranberrys gebruiken voor de blaas ontsteking? Helpt echt!!

17. snoepje84

Dat heeft ze me helaas niet vertelt alleen dat ie nog laag is. Ik ben nu 27 weken en als het goed is heb ik die echo van de placenta lokalisatie over 4 of 6 weken dan hoop ik echt dat het wat hoger ligt. Soms voel ik die kleine ook echt flink trappen net boven me kruis (soms zo hevig alsof er iets uit wil komen) en dat gaat gepaard met behoorlijk veel pijn ook al aangegeven bij de gyn. en die zei dat het inderdaad door de lage placenta komt. Sowieso wil ik in het ziekenhuis bevallen dus dat is wel ok ;)

@exciting, thanks voor de tip ;)

Deel Deze Pagina