Hoeveel uren opvang?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door wizard, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Ik werk 24 uur en mijn vriend 36.
    De ene week gaat ze op maandag naar mijn moeder en op di en do naar mijn vriends moeder..de andere week is mijn vriend op dinsdag vrij en is het zijn papa dag en gaat ze alleen op ma en do naar de oma's.

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    De ene week 28 en de andere week 20 uur naar een KDV verdeeld over 4 dagen. Vanaf oktober 21 uur per week verdeeld over 2 dagen.

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    nu 2 dagen gastouderopvang, na de zomer worden dat er 3.

4. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    wordt zo gem. 20-27 uur per week.
    mijn man werkt nu 4 dagen maar wilt er 5.
    ze gaat eerst naat een gastouder totdat er plaats is in een kdv.

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Emme heeft flexibele opvang op het KDV (een uitkomst!) omdat mijn man wisselende diensten draait. Ik ben woensdag vrij. En mijn man zorgt dus door de week vaak een deel van de dag voor Emme, afhankelijk van de aanvang van zijn dienst.

Gemiddeld gaat ze 2 dagen per week, maar dat is dan vaak 2 ochtenden en twee middagen. Ze gaat maar soms een hele dag.

Ik merk dat Emme toch best moe is na een hele dag opvang.

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ons dochtertje is maandags thuis, dinsdagochtend past oma op, woensdag is papa thuis, donderdag gaat ze naar de opvang en vrijdag en zaterdag ben ik thuis. Zondag zijn we allebei thuis. De uren opvang is dus 8 uur kinderopvang en 4 uur oma.

7. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Ons mannetje gaat dinsdag middag 3 uurtjes naar de kinderopvang op mijn werk (werk in de kinderopvang)
    en woensdag gaat hij van 7 tot 5 naar het KDV.
    Donderdag is hij van 7:15 tot 17:30 bij mijn moeder.
    Dus in totaal 13 uurtjes KDV en 10 uurtjes bij oma.

8. Gaby

Gaby Lid

16 aug 2006
    77
    0
    0
    Mijn man en ik werken allebei 32 uur. Finn gaat 2 dagen naar het kdv en 1 dag in de week passen om de beurt de oma's op!

9. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hihi dat zit bij ons iets anders ;) ik moet zien dat ik een diploma haal om onder een vette lening bij de IB-groep uit te komen (mijn diploma termijn is verstreken binnen 3 jaar). dus als ik een diploma haal dan heb ik geen lening, en als die ik niet haal dan word al mn stufi, OV-jaarkaart en rente omgezet in n lening... en dat tikt lekker aan.
    dus zodra ik mn diploma heb dan wil ik eerst n hele tijd thuis blijven bij mn mannetje (of hooguit 1,5 dag in de week werken), en waarschijnlijk zwanger zijn van de 2e als moeder natuur het wil.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ga het eerste jaar niet werken en daarna zal mijn meisje 5 halve dagen naar de kinderopvang gaan zodat ik smorgens kan gaan werken. mijn vriend draait 3 ploegendienst dus het is heel lastig om dan een goede dagindeling te regelen want de enne week zou me vriend wel op kunnen passen en de andere week weer niet. nou ja we hebben een jaar de tijd om een goede planning te maken strakjes en dat zullen we ook wel nodig hebben

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @lovewinnie: mijn vriend werkt in 2-ploegendienst en ons KDV is zo flexibel dat als we vooraf alles opgeven, we de ene week 's ochtends en de andere week 's middags opvang hebben.

12. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    ik ga twee dagen werken, mathijs gaat dan naar de creche. na een jaar is de studie van mn man klaar en neemt hij 1 dag voor zn rekening.

13. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Inge gaat 3 dagen naar het kinderdagverblijf en op dinsdag past opa 2 a 3 uurtjes op. Dit gaat hier prima en Inge vindt het prachtig. Mijn man heeft nu net een andere functie en gaat proberen om 4 x 9 te gaan werken, dan gaat ze nog 2 dagen naar het kinderdagverblijf.

14. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    het is de bedoeling dat Sara straks 3 dagen naar het kdv gaat; ik werk 4 dagen en mijn man werkt dan 1 dag thuis.

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wij hebben 2 dagen opvang nodig (mijn zus en schoonmoeder een dag) Wel van 07.00-18.00 uur en de andere dag van 8.00-17.30 uur. Dus dat is zo'n 20 uur per week!

Gr

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn moeder gaat straks 2 halve dagen oppassen, daarnaast gaat de kleine een dag naar een kdv en indien nodig passen mijn schoonzusje en ik nog een dag op elkaars kleine.

17. 17042007

17042007 Lid

2 jan 2007
    41
    0
    0
    Lisa gaat per augustus (moet er nog niet aan denken) 2 dagen naar het kdv. Mijn man gaat 4 dagen werken in ikzelf 3.

Groetjes Sandra

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lynn gaat nu 1 dag per week naar het kdv en 1 dag per week naar mijn ouders. Miv september ga ik weer 3 dagen werken. Mijn man wilt een dag ouderschapsverlof opnemen, maar is bezig met een andere baan en het kan van negatieve invloed zijn als hij daar vertelt dat hij 1 dag per week ouderschapsverlof op wilt nemen. Dus waarschijnlijk gaat ze in september 2 dagen naar mijn ouders toe.

Deel Deze Pagina