Kan het kwaad om 4 wijsheidstanden te laten trekken enkele dagen na een IUI?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by querida2, Aug 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. querida2

querida2 Lid

Sep 14, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,
    Ik vind niet meteen een antwoord op internet en weet niet goed waar ik met mijn vraag terecht kan.
    Op 20 augustus moet ik mijn 4 wijsheidstanden laten trekken onder volledige verdoving. Nu hebben we waarschijnlijk eind volgende week onze eerste IUI. Weet er iemand of het kwaad kan om tussen de inseminatie en de bevruchting dit te laten doen? Ik zal waarschijnlijk ook pijnstillers en antibiotica moeten nemen. Weet nog niet wanneer de inseminatie zal plaats vinden, maar ik gok een dag of drie voor de operatie.

Uiteraard vraag ik vrijdag aan mijn fertiliteitsarts of het kwaad kan en moeten we in het slechtste geval een maand langer wachten, maar na meer dan drie jaar (en eindelijk, na uitstel door bv onderzoeken, verlof van gyn enz) proberen zwanger te worden is elke extra maand een marteling....

2. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

ik denk niet dat dat een goed idee is. onder volledige verdoving is dan niet zo goed idee. pijnstillers en antibiotica kan wel als je die soort mag gebruiken als je zwanger bent.

3. bloempje1501

Nov 8, 2011
    85
    0
    0
    typmiep
    brabant
    ik zou het voor de IUI doen. Mocht je daarna zwanger raken van IUI de zou ik het al niet doen! Succes!! XX

Share This Page