Hallo iedereen, Ik hoor van iedereen om me heen, dat er altijd 2 bolletjes utrogestan per keer worden gebruikt, dus 6 bolletjes per dag? Echter (ik ben bij het vu onder behandeling) ik dus maximaal 3 bolletjes per dag? Ik ben dus heel benieuwd of het aan mij ligt, of vu, of dat er meerdere zijn die zo weinig utrogestan gebruikte als mij. Alvast bedankt voor de reacties.
Ik moest inderdaad ook 3x daags 2 tabletten inbrengen. Je zou altijd even na kunnen vragen waarom jij maar 3x daags 1 hoeft in te brengen. Ik ken ook niemand die maar 1 hoefde in te brengen.
Ik liep ook bij het VU en moest 2 keer 3 doen, maar wel maar tot ongeveer 1 week na de tp geloof ik... Ik heb ze toen gewoon opgebruikt waardoor ik iets langer doorging met een beetje afbouwen, dat mocht ook.
het zou kunnen dat jou bolletjes al 200 mg zijn. die van mij waren 100 mg en daarom moest ik er twee. succes.
Ik moest er s ochtends twee en s avonds twee opsteken t/m 14 dagen na tp. Daarna waren ze op en kon ik stoppen.
Ik gebruikte 2x daags 2, in totaal 60 stuks. Hierna mocht ik stoppen. Bij cryo TP hoefde ik ze helemaal niet te gebruiken.
Ik 2x daags 2. In totaal ook 60 die moest gebruiken. Verbaasd me ook al over verschillen omdat ook mensen hoorde doe 3x2 hadden.
Hallo iedereen, Is zeker wisselende hoeveelheden zeg. Bij mij zijn de bolletjes ook 100 mg per stuk. Ik moet er na tp 3 x 1 bolletje doen, tenminste dat staat op mijn substitutie schema. Ik heb eind feb terugplaatsing gehad van een cryo, werdt er zwanger van, maar met bijna 6 weken ging het al mis helaas. Ik blijf me nu toch een beetje af vragen, of meer utrogestan geholpen zou hebben, vooral ook omdat de hcg waarde volgens vu echt fantastisch was. Ik heb al een super lief dochtertje van 16 maanden, was eerste tp gelijk gelukt. Ook toen moest ik maar 3 bollen per dag, en na de goede hcg meting, moest ik gelijk met de bollen stoppen. Nu nog een kans dus, en anders weer nieuwe poging starten uiteraard.