Ik gebruikte geen progynova. Terugplaatsing was vers 3 dagen na punctie , en cryo's in natuurlijke cyclus mbv pregnyl en daarna utro. Heb 1x een progynova en utro cryo cyclus gedaan maar toen kreeg ik zelf een eisprong... Dat was niet de bedoeling maar mijn lijf leeft z'n eigen leven.
Ik gebruikte 3x 200 tot 8 weken. En ook progynova 2 maal per dag. Maar volgens mij is dat vooral voor de opbouw van het slijmvlies voor terugplaatsing. Ik denk niet dat het zin heeft daar nu mee te beginnen.
Thanks @Panter en @xxmoixx was even uit interesse voor mijzelf. Ik gebruik zelf nu oestradiol en heb vaak het idee dat andere dames hier meer pilletjes gebruiken. Ik gebruik er nu ook 2, dus dat is hetzelfde.
Dank jullie wel voor jullie reacties allemaal! Als ik het goed begrijp moet 2 x 200 voldoende zijn in een natuurlijke cyclus en wordt er 3 x of 4 x 200 voorgeschreven bij een kunstmatige cyclus, dat zal voor mij dus waarschijnlijk niet nodig zijn. Nu op naar een goede 1e echo en dan vol spanning voorbij de termijn komen waarop ik m’n 2 ma’s heb gehad . Was het alvast maar half mei!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat ontzettend spannend voor je, maar zo mooi dat het weer gelukt is! 1x 200 is niet veel, dus ik neem aan dat het net even een zetje in de ondersteuning biedt?
Wat leuk, nog een paar weekjes en dan heb je je meisje in je armen! Kreeg je deze dosering in je eigen cyclus of had je een kunstmatige cyclus?
Bedankt! Ik begon met 2x 200 omdat ik een week voor NOD bruinverlies had. Maar echte menstruatie kwam wel altijd pas netjes 14 dagen na eisprong. De utro hield mn menstruatie heel lang tegen, dus toen over gegaan naar 1x 200. Daar geen bruinverlies meer door gehad en kwam mijn menstruatie ook gewoon als ik stopte. Ik heb het de eerste zwangerschap tot 12 weken gebruikt en nu moet ik het ook iig gebruiken tot de echo met 7 weken.
Jaaa we schieten echt op nu!❤️ De iui was in een natuurlijke cyclus. De ivf terugplaatsing was 5 dagen na de punctie, vers. Niet natuurlijke cyclus dus. Kreeg bij beide dezelfde dosis.
Helaas is het weer niet goed gegaan. Vorige week de eerste echo gehad en daar was alleen een lege vruchtzak en dooierzakje te zien. Sinds gisteren heb ik bloedverlies, dus de miskraam begint op gang te komen. Gelukkig gaat het bij jou allemaal goed, zo te zien aan je banner
Dankjewel. Nee, dit waren de laatste cryo’s. Nog altijd van ronde 1, waar m’n dochtertje uit geboren is. Ik zou dus nog nieuwe rondes mogen, maar vanwege mijn leeftijd nemen de kansen op succes flink af. En m’n man vindt het eigenlijk ook wel prima zoals we het nu hebben. Ik merk alleen dat ik nog niet klaar ben met kindjes krijgen en moet nu dus op een rijtje gaan zetten hoe nu verder te gaan; doorgaan of al ons geluk in ons drieën stoppen.
Ik gebruikte tot ongeveer 16 weken zwangerschap 2x daags 200 mg utro en vanaf de eisprong 80 mg ascal preventief. Nu ruim 31 weken en ik gebruik utro nog steeds maar wel 1x daags 200 mg utro en de ascal. Mijn arts adviseerde het ook, dus ik ga gewoon door tot 36 weken. Het is wel dubbel hoor, want ook beide gebruikt en toch miskramen gekregen.
Lief, dankjewel. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier inderdaad ook 1 keer goed gegaan met hulp van de Utrogestan en nu inmiddels ook 2 keer fout gegaan. Waar gebruik je de Ascal voor?