Ik werk zeer onregelmatig maar gemiddeld per week 30-35 uur. Mijn man is 50 uur van huis weg per week. De jongens gaan mee, naar oma of de gastouder. We nemen 30 uur gastouder per maand af. Het is wel een heel geplan. Maar waar een wil is is een weg
Ik werk 12 uur p/w verdeeld over maandag, woensdag en vrijdag. Maandag en woensdag is semih bij de kdv en om de vrijdag past mijn moeder op. Alleen is mijn man 2 weken terug zijn baan verloren dus helaas stopt de kdv op 25 oktober.
Ik werk nu 32 uur. Maandag, dinsdag en donderdag van 9:15 tot 17:45, ik breng dan de kinderen naar school. Woensdag is mijn man thuis en werk ik van 8:30 tot 17:00. Ma: overblijven en bso Dinsdag: mijn ouders, tussen de middag en 's middags Woensdag: mijn man Donderdag: overblijven en bso Vrijdag: ik ben dan thuis Vanaf 1 december ben ik donderdag om 14:45 vrij en hoeven ze dus niet naar de bso. Ik werk dan 29 uur.
Oorspronkelijk was het de bedoeling dat ik 32 uur ging werken (vrijdag thuis) en mijn vriend gemiddeld 28 uur met wisseldiensten en standaard woensdag thuis bij oudste dochter. De overige drie dagen was ze op KDV... dit hebben we gedaan totdat ze ruim 1 jaar oud was. Door gezondheidsomstandigheden van partner hebben we toen de boel omgegooid. Hij is fulltime stay-at-home-dad en ik werk nog steeds mn vier dagen. Kinderen gaan inmiddels beiden 5 ochtenden in de week naar de Kindergarten (8-12 uur) en smiddags zijn ze dan bij mn vriend thuis of uiteraard spelen met vriendjes/vriendinnetjes.
Ik werk officieel 4 dagen. Ik heb 1 dag ouderschapsverlof opgenomen. Onze dame gaat naar de oma's. Standaard allebei 1 dag. De andere dag wisselt, ene week bij sm en dan 2 weken bij mijn moeder. Dit ivm het reizen. So wonen 30 km de andere kant op.
Ik werk sowieso 5dagen per week(op contract) En vaak werk ik in het weekend ook, Ook werk ik vaak door de weeks nog extra, heb een contract van 11 uur en 45 min. Dat is dus 42uur per maand, Maar zit altijd wel tussen de 65 en 100 uur per maand, Deze maand werk ik nog veel meer en dan kom ik uit op tot nu 125uur, En als ze nog meer hebben dan gaat dat mee, en dan kom ik nog hoger uit
32 uur per week (4 dagen), mijn man ook. Drie dagen per week gaan de jongste twee naar de crèche en de oudste naar de BSO.
Normaal 20 uur over 3 dagen! Ik heb nog tot december 5 uur ouderschapsverlof! Dus werk ik nu 15 uurtjes over 2 dagen, soms wat meeruren en dan ook 3 dagen.. Mn kindjes blijven dan 1 of 2 dagen bij schoonouders en 1 dag komt mijn moeder bij ons in huis
Ik werk 32 uur (4 dgn) maar in de praktijk werk ik regelmatig meer (maar dan wel vanuit huis). Ik heb geen partner. Mijn zoon gaat naar een gastouder.
24 uur, 3 dagen. Man 40 uur, 5 dagen. Wij hebben 3 dagen opvang en bso voor de kids, hier geen opa/oma die structureel kan/wil oppassen.
Ik werk 22 uur over drie dagen verdeeld. De kinderen zijn op maandag en dinsdag bij voorschoolse, tussenschoolse en naschoolse opvang en op woensdag bij mijn moeder of bij mijn schoonouders. Mijn man is van maandagochtend tot en met donderdagavond van huis vanwege zijn werk (woont dan in een hotel in het noorden van het land) en is op vrijdag thuis. Het liefste zou ik 30 uur werken, maar dat is op dit moment even niet praktisch omdat mijn man zo vaak van huis is.